یک توریست که هوس کرده بود با یک کروکودیل غول پیکر سلفی بگیرد و نمی دانست خزنده غول پیکر اصلا از این کار خوشش نمی آید از اینکه چنین هوسی کرده بود، به شدت پشیمان شد.
کد خبر: ۹۸۶۱۱۰
عواقب سلفی گرفتن با کروکودیل +عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فرانس پرس، یک توریست فرانسوی که برای تعطیلات سال نو به تایلند رفته در پارک ملی خائو یائی در شمال تایلند به کروکودیل بزرگی که در یک نهر چرت می زد نزدیک شد تا با این خزنده سلفی بگیرد.

توریست 41 ساله به نزدیک کروکودیل رسید و آماده سلفی گرفتن شد که ناگهان خزنده بزرگ چرخی زد و پای توریست را به شدت گاز گرفت. توریست خوش شانس بود که کروکودیل با آرواره های قدرتمندش پای وی را قطع نکرد.

رسانه های محلی تایلند عکس هایی از نگهبانان پارک در حال حمل توریست مجروح به روی برانکار ، نهری که از خون توریست به رنگ سرخ درآمده و تابلوی هشدار مبنی بر وجود کروکودیل در آن محل را منتشر کرده اند.

یک مقام پارک ملی خائو یائی گفت: در محل تابلویی نصب شده که در مورد وجود کروکودیل هشدار می دهد و مردم می توانند خزنده را از روی یک پلتفورم تماشا کنند اما فکر می کنم این زن می خواست حیوان را از فاصله ای نزدیک ببیند.



در گذشته تعداد کروکودیل های سیامی در آسیای جنوب شرقی فراوان و زیستگاه آنها گسترده بود اما به دلیل شکار و از بین رفتن زیستگاه های طبیعی تعداد این گونه کروکودیل به اندازه ای کم شد که اکنون نام آن در فهرست قرمز جانوران در حال انقراض ثبت شده است.

تعدادی از این گونه کروکودیل هنوز در پارک خائو یائی در کنار فیل های وحشی ، گیبون ها ، میمون ها و انواع گونه های مارها زندگی می کننند. هرسال توریست های زیادی برای مشاهده این جانوران به پارک خائو یائی تایلند می آیند.

بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها