لاریجانی در دیدار با معاون رئیس جمهور عراق:

بحران سوریه و عراق چهره نفاق برخی کشورها را نمایان کرد

معاون اول رییس جمهوری عراق هدف از سفر به ایران را توسعه روابط و ایجاد جبهه مستحکم برای فتنه های پس از داعش دانست و گفت: برای مقابله با این نوع فتنه ها آماده ایم.
کد خبر: ۹۸۶۰۶۸
نوری مالکی دلایل سفرش به تهران را اعلام کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم،نوری مالکی صبح سه شنبه در دیدار با علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: ما با وجود پیروزی های بدست آمده مطمئن نیستیم که با خاموش کردن این فتنه، فتنه دیگری در آینده رخ ندهد.

مالکی ادامه داد: سفر ما به ایران به دعوت برداران ایرانی و برای دیدار با رهبری معظم و سایر مسئولان ایرانی در شرایط حساس و مهم منطقه و دنیا انجام می شود. سفر ما به تهران به منظور تحول و توسعه همکاری های دو جانبه است.

وی اضافه کرد: جبهه مقاومت با وجود چالش ها و مشکلاتی که وجود داشت، خوشبختانه پیروز بوده و در مقابل، جبهه دشمن در عرصه های سیاسی، نظامی و سایر بخش ها با شکست مواجه شده است.

معاون رئیس جمهوری عراق با اشاره به پیروزی های بدست آمده در حلب، گفت: آماده ایم جبهه ای مستحکم برای بعد از داعش و به منظور مقابله با فتنه های احتمالی بعدی علیه دشمنان ایجاد کنیم و ما برای مقابله با خطرات احتمالی بعد از داعش به تهران آمدیم.

نوری مالکی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با جهاد و تلاش توانستیم موفقیت هایی بدست آوریم و حضور ما در ایران هم برای بهره گیری از این پیروزی ها است تا بتوانیم علیه گروه‌هایی که می‌خواهند جبهه مقاومت را به شکست بکشانند از جمله کشور‌های خلیج‌فارس که در مقابل ما جبهه‌آرایی می کنند کاری انجام دهیم تا این خطرات مجددا به سمت ما بازنگردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها