مسئول سیاسی حزب مؤتلفه در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد:

نامزدی بادامچیان دروغ است / مؤتلفه تابع عقلانیت در جهت همگرایی

عضو شورای مرکزی موتلفه می گوید: اصولگرایان با حضور خود در صحنه سیاسی و انتخابات آینده، مسیر هم گرایی در پیش گرفته در عین حال معتقدیم اضلاع اصولگرایی هر کدام با معرفی نامزد خود در گفتمان همگرایانه به یک نامزد واحد برسند.
کد خبر: ۹۸۵۹۳۳
نامزدی بادامچیان دروغ است / مؤتلفه تابع عقلانیت در جهت همگرایی

«محمد کاظم انبارلویی» در خصوص خط مشی انتخاباتی حزب مؤتلفه به جام جم آنلاین گفت: ما پس از گفتگوها نهایتا به این جمع بندی رسیدیم که آقای "سید مصطفی میر سلیم" بعنوان نامزد ریاست جمهوری از طرف حزب معرفی شود.

انبارلویی در ادامه تصریح کرد: هر آنچه که مبتنی بر عقلانیت سیاسی و عقلانیت جمعی بر فرآیند هم‎گرایی یاری رساند حزب مؤتلفه تابع آن خواهد بود.

وی پیرامون برنامه‎ها و رایزنی با سایر احزاب اصولگرا هم عنوان داشت: قرار بر این شده پس از احراز نامزد هر حزب به هر تعدادی که مد نظر است، سوابق و امتیازات افراد در قالب یک جدول مورد ارزیابی قرار گرفته تا در نهایت روی یک کاندید به اجماع نظر برسند.

مسئول سیاسی جریان مؤتلفه خبر نامزدی اسد الله بادامچیان یکی از اعضا حزب را دروغ خواند و در ادامه خاطر نشان کرد: زمانی که در اجلاس سراسری حزب موتلفه اسلامی در مشهد آقای میرسلیم رسما بعنوان کاندیدای نهایی حزب برای انتخابات 96 معرفی شد، وی با ایراد سخنرانی به حمایت و دفاع از نامزدی میرسلیم پرداختند لذا چنین موضوعی صحت ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها