مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری:

بازنشستگان سهامدار می‌شوند

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از برنامه سهامدار کردن ۷۹ هزار نفر از بازنشستگان تحت پوشش این صندوق خبر داد.
کد خبر: ۹۸۵۶۵۴
بازنشستگان سهامدار می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از صندوق بازنشستگی کشوری، محمود اسلامیان گفت: از اول دی ماه ۹۵ تا ۱۱ دی ماه بیش از ۷۹ هزار نفر از بازنشستگان کشوری با مراجعه به سایت صندوق و دفاتر پیشخوان دولت، برای واگذاری سهام بیمه ملت ثبت نام کرده اند.

اسلامیان اظهار کرد: این سهام در قالب وام قرض الحسنه با بازپرداخت ۳۶ ماهه برای ۱۰۰ هزار بازنشسته کشوری در نظر گرفته شده و ماهانه ۲۰ هزار تومان از حقوق بازنشسته متقاضی این سهام کسر می شود.

وی تاکید کرد: با توجه به استقبال بازنشستگان کشوری از واگذاری سهام و مهلت ثبت نام که تا روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه ادامه دارد، لازم است تا بازنشستگان متقاضی ثبت نام خود را به آخرین روز موکول نکرده و از هم اکنون برای خرید سهام بیمه ملت اقدام کنند.

اسلامیان یادآور شد: بازنشستگان کشوری می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان سراسر کشور یا از طریق سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir اقدام به ثبت نام برای خرید سهام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نظر
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
۰
۰
خواهشا دیگه واسه صنار سه شاهی بازنشسته ها نقشه نكشید!!!
محمد.. شریف
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
۰
۰
آقا .... خود میبرید . و خود میدوزید .. از یك نفر از این 100000 نفر بازنشسته نظر خواستید ..؟ كه آیا موافق هستند یا نه.. فقط طرز فروش سهام را بیان فرمودید .. خوب بعد چه میشود . حتما بدهی شركت های بیمه هم بگردن بازنشسته ها می افتد .. مرسی .. ب .. د ..
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها