فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری کلاهبرداری که به شگرد های مختلف مبلغ 30 میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کرده بود در شهرستان شوش خبر داد.
کد خبر: ۹۸۵۵۰۵
کلاهبرداری میلیاردی از مردم شوش به بهانه دریافت وام

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از میزان،سردار محمدرضا اسحاقی" در بیان جزئیات خبر گفت: ماموران پلیس فرماندهی انتظامی شهرستان شوش در پی کسب خبری مبنی وجود فردی در شهر "شاوور" از توابع شهرستان شوش که از مردم مبالغ زیادی در عناوین مختلف در سال های گذشته کلاهبرداری کرده بود مطلع شدند و بلافاصله موضوع را جهت دستگیری کلاهبردار در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی کلانتری 12 شاوور پس از شناسایی مخفیگاه این کلاهبردار در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: متهم دستگیر شده با شگرد های مختلف و معرفی افراد برای دریافت وام و عناوین دیگر مبلغ 30 میلیارد ریال از افراد کلاهبرداری و به مدت چهار سال متواری شده بود.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های فنی ماموران پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
سردار اسحاقی در خاتمه با هشدار به شهروندان از آنان خواست: در عقد قرار داد و تفاهم نامه های همکاری مالی و فعالیت های اقتصادی با افراد، شرکت ها و موسسات ، نسبت به استعلام قانونی یا غیر قانونی بودن آنان از مراکز رسمی و مورد تایید اقدام کنند تا دچار مشکل نشوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ابمتال
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
۰
۰
دمش گرم چقدر باهوشه این آقا

و چقدر سبك فكر و احمق میشن مردم بواسطه فقر

نیازمندی ها