رئیس اتحادیه لوازم خانگی خبر داد:

توزیع کارت های جدید خرید کالای ایرانی خارجی

رئیس اتحادیه لوازم خانگی از آغاز توزیع کارت های جدید خرید کالاهای ایرانی و خارجی خبر داد.
کد خبر: ۹۸۵۲۷۷
توزیع کارت های جدید خرید کالای ایرانی خارجی

به گزارش جام جم آنلاین، محمد طحان پور در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به اینکه متقاضیان پس از دریافت این کارت ها هر نوع کالایی را می توانند خریداری کنند، افزود: رقم این کارت ها 10، 30 و 50 میلیون تومان با سود 18 درصد است.

وی اجرای این طرح را با توجه به آزاد بودن انتخاب برای تعیین کالا از سوی مصرف کننده سبب رونق اقتصادی و گردش مالی اعلام کرد و تصریح کرد: مصرف این کارت ها از تعمیرات خانه تا خرید لوازم خانگی ایرانی و خارجی امکان پذیر است.

طحان پور با انتقاد از سخت بودن شرایط دریافت این کارت ها گفت: متقاضیان برای کارت های 10 میلیون تومانی نیازمند ارائه فیش کسر از حقوق یا جواز کسب هستند و برای ارقام 30 تا 50 میلیون تومان باید وثیقه ارائه شود.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی با اشاره به برنامه ریزی برای اجرای طرح تعویض کالای کهنه با نو افزود: این طرح از سوی سازمان بهره وری انرژی برای کاهش مصرف برق ارائه شده است.

وی با اشاره به هماهنگی های انجام شده برای حضور تعدادی از کارخانه تولیدکننده لوازم خانگی با کیفیت مناسب در این طرح ادامه داد: با توجه به اینکه لوازم خانگی تعیین شده در شهرستان ها تولید می شود، باید هماهنگی لازم انجام گیرد تا منفعت تولیدکننده تأمین و مانع از زیان مصرف کننده شود.

طحان پور با بیان اینکه نباید همه تولیدکنندگان در این طرح حضور یابند، افزود: پس از اجرای این طرح باید کالای کهنه جمع آوری شده معدوم شوند تا کاهش مصرف انرژی اتفاق بیفتد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها