سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات معجزه آسای راننده پراید پس از برخورد شدید خودرویش با یک دستگاه تریلر خبر داد.
کد خبر: ۹۸۵۰۸۳
نجات معجزه آسای راننده پراید بعد از تصادف با تریلی +عکس

به گزارش جام جم آنلاین، سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در ساعت 18:4 دیروز یک مورد حادثه رانندگی به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه واقع در بزرگراه خلیج فارس بعد از ابراهیم آباد اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که یک دستگاه سواری پراید حین حرکت در مسیر ناگهان به شدت با قسمت عقب یک دستگاه تریلر که در حاشیه اتوبان متوقف شده بود برخورد کرده و شدت حادثه به حدی بوده که کابین پراید کاملا متلاشی شده و در زیر کفی تریلر قرار گرفته بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران افزود: آتش نشانان همزمان با ایمن سازی محل اقدام به برش کابین خودرو و بالا بردن کفی تریلر کرده و راننده 45 ساله پراید را در حالیکه دچار آسیب دیدگی شده بود زنده از کابین خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

ملکی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهور بررسی و اعلام خواهد شد، گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و انتقال خودروها به حاشیه امن در ساعت 18:41 به عملیات خود خاتمه دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
سامان
Estonia
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
۰
۰
با این خبر خوش همه میرن پراید بخرن حالا
پراید دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
۰
۰
بعد همه شایعه میكنند كه پراید ماشین خوبی نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نرم افزار موبایل
-
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
۰
۰
قربون خدا برم
نرم افزار موبایل
-
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
۰
۰
اون روزیش تو این دنیا بود

نیازمندی ها