منابع خبری در ترکیه از وقوع یک درگیری مسلحانه و گروگانگیری در کلوب شبانه‌ای در استانبول خبر داده‌اند. آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که این حمله دست‌کم ۳۵ کشته و ۴۰ زخمی برجای گذاشته است.
کد خبر: ۹۸۵۰۳۸
جشن خونین سال نو در ترکیه /39 کشته در کشتار کلوب شبانه استانبول/ عیدی داغ تروریست ها به مردم در لباس بابانوئل! (+تصاویر و فیلم)

به گزارش جام جم آنلاین ، تلویزیون ان.تی.وی. ترکیه از کشته و زخمی شدن چندین تن در جریان حمله به یک کلوب شبانه در استانبول خبر داده است. تصاویر تلویزیونی از استقرار آمبولانس‌ها در محل کلوب شبانه «رینا» در محله بشیکتاش استانبول حاکی است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از واسیپ شاهین، فرماندار استانبول از کشته شدن دست‌کم ۳۵ تن و زخمی شدن ۴۰ تن دیگر در جریان این حمله خبر داده است.

در همین حال، بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز، فرماندار استانبول گفت که در این حمله تروریستی، یک فرد مهاجم اقدام به تیراندازی در این کلوب کرده و در بدو ورود، دست‌کم یک افسر پلیس را به ضرب گلوله کشته است.

از سوی دیگر، پیش‌تر خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داده بود که افراد مهاجم عرب‌زبان بوده‌اند. شبکه تلویزیونی ان.تی.وی. گزارش داده است که مهاجمان دو نفر بوده‌اند. هم‌زمان شبکه سی.ان.ان. گزارش کرد که مهاجمان خود را به شکل بابا نوئل درآورده بودند. همچنین گزارش‌های تایید نشده‌ای نیز مبنی بر پذیرش مسئولیت این حمله توسط گروه تروریستی‌ داعش منتشر شده است.

روزنامه گاردین نوشت، مقام‌های ترکیه گفته‌اند، عامل این حمله یک فرد مهاجم بوده که کشته شده است.

گزارش شده در هنگام وقوع این حمله صدها تن در این کلوب شبانه حضور داشته‌اند.

بر اساس گزارش بی.بی.سی، استانبول در چندین روز گذشته همواره با بالاترین هشدار امنیتی روبرو بوده و حدود ۱۷ هزار مأمور پلیس مشغول گشت‌زنی در این شهر بزرگ ترکیه‌ هستند.

تکمیلی/

افزایش کشته های حمله مسلحانه به یک کلوپ شبانه در استانبول به 39 تن / در میان کشته ها 16 خارجی وجود دارد.







newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۹
امیر
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
۰
۰
رجب طیب اردوغان برای رای اوردن در انتخابات پارلمانی تركیه واحراز مشروعیت تمام احزاب راست گرا وچپ گرا را در انتخابات شركت داد وبعد كه ابها از اسیاب افتاد به انحائ گوناگون یك یك انان را از صحنه خارج یا با بمب گذاری تصنعی انان را مقصر جلوه داد(نزد ناسیونالیست های ترك)وبرای پیشگیری از پیروزیهای كوبانی ها داعش را تا دندان مسلح كرد غافل از انكه داعش از اساس واصالتا حكومت تركیه را قبول ندارد.اكنون رئیس جمهور دارد پاداش دسایس خود را در یافت میكند.
كسانق
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
۰
۰
عزم جهانی برای ریشه كنی تروریسم لازم است -عراق و سوریه و حالا تركیه ، معلوم نیست كشور مسلمان بعدی كدام كشور خواهد بود ولی آنچه اتفاق افتاده و اتفاق میافتد اینست كه هدف اغتشاش و ناامنی و هرج و مرج در كشورهای مسلمان می باشد ، تا دیر نشده باید جلوی فاجعه را گرفت - ایران ، عربستان ، تركیه به عنوان ۳ كشور مسلمان و قدرتمند باید عمق فاجعه را دریابند و بازیچه كشورهای اسراییل و آمریكا نشوند - كشور بعدی عربستان خواهد بود و كشور بعدی ...
یونس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
۰
۰
اقای اردوغان ما ایرانیها یك ضرب المثل داریم كه میگه از ماست كه برماست!!! افتاد!!!!
حق بین
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
۰
۰
كار فقط و فقط و فقط ، كار خود اردوغانه !!!!!!
ع
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
۰
۰
خدا كنه به همان بلائی كه سر عراق و سوریه آوردید مبتلا شوید .
م
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
خدا كنه یه داعشی هم بلا سره تو بیاره
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
۰
۰
كاری به اعمال وحشیانه داعش نداریم كه ازهمه نظر محكوم است . اما واقعا كلوب شبانه چه صیغه ای است كه تركیه به سبك این غربیها راه انداخته ؟ مردم باید شبها كنار خانواده دور هم باشند نه در كلوپهای شبانه آنچنانی . آزادی و بی بندو باری بیش از حد نتیجه اش زایش امثال داعش می باشد .
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
شما خودت و ناراحت نكن ))))))
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
چطور ناراحت نشوم سجاد جون ! شما میدانید این كلوپها چه فساد و بلوایی در جهان راه انداخته ؟ كل مبانی اخلاق و خانوادگی را به هم ریخته و نابود كرده . خوب همین كارها باعث ایجاد خشونت و تنفر خواهد شد . حتی جوامع بی بندوبار غربی هم از این كارها كلافه شده اند .
مهدی
Netherlands
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
شما ایرانی نیستید پس بی زحمت جای ایرانی خودت را معرفی نكن از اسم حقیقی خودت استفاده كن - ایرانی مثل شما فكر نمیكنند پس بر چسب ایرانی از خودت بردار - تركیه قوانین خاص خودش را دارد و به خودشان رابط دارد كه چیكار میكنند هر طور دوست دارند زندگی میكنند
اسمان
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
شما كه سال نو رو كنار خانوادت جشن میگیری اونام كنار دوستاشون میگیرن تركیه ای ها كه همشون مسلمون نیستن بعضی هاشون مسلمونن كه اداب رسوم مسلمونارو رعایت میكنن
سهراب از ارومیه
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
۰
۰
به نظر من تروركار خوبی نیست چه مسلمان باشه چه غیر مسلمان ولی این تركها مار تو آستین خود پرورش داده اند كه باید تاوان آن را بپردازند
حسین
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
خوبه اردوغان مسلمان ساخت آمریكا این تاوان را بپردازد چرا باید افراد بی گناه تقاص پس بدهند. واقعا با این تفكر صد درصد مسلمانی
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
۰
۰
آنها در كلوب شبانه چكار می كرده اند؟! مسلمان!!!!!!
اسمان
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
خب تو تركیه رسمه كه دختر پسرا شب عید تو كلاب جشن بگیرن این كار اونجا یه كاره عادیه مشكل اصلی دردسرای داعشه
من نمیدونم این داعش چی میخواد؟..
نرگس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
۰
۰
تروریسم نابود باید گردد و ترور در هر نقطه ای از كره خاكی محكوم است. وقتی یك كشور مسلمان تروریسم را پرورش میدهد بر علیه كشور مسلمان سوریه و ..... اكنون این مار در آستین به خودش حمله میكند. شاید ذره ای از عمق فاجعه ترور را درك كند
سهیل
Germany
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
۰
۰
كلوپ شبانه دیگه چیه؟ خب قشنگ بنویس دیسكو
حسین
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
۰
۰
داعش غیر داعش بالاخره كار كار مسلمان نماهاست. معلوم نیست انتقام اسد یا آمریكا یا روسیه یا اردوغان را چرا باید از یك مشت آدم بیطرف بگیرند.
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
۰
۰
آقا شما به كلوپ شبانه رفتن اونا چیكار دارید به خودشون مربوطه مشكل اصلی داعش خونخواره كه انشاءال . . . محو بشه

نیازمندی ها