گفت‌وگو با شبنم فرشادجو، بازیگر

«گذر موقت» یعنی امیدت را از دست نده

در هفته دوم زمستان قرار داریم و با توجه به کاهش تب تماشای فیلم و آماده شدن اهالی سینما برای جشنواره فیلم فجر، گیشه سینماها به لطف فیلم سلام بمبئی به کارگردانی قربان محمدپور خیلی سرد نیست.
کد خبر: ۹۸۳۷۶۶
اکران 2 فیلم جدید در سینما

اکران فیلم‌های نیمه شب اتفاق افتاد به کارگردانی تینا پاکروان، خشکسالی و دروغ به کارگردانی پدرام علیزاده، آس و پاس به کارگردانی آرش معیریان، سیانور به کارگردانی بهروز شعیبی و این زن حقش را می‌خواهد به کارگردانی محسن توکلی دیروز به پایان رسید و فیلم سینمایی ما همه گناهکاریم به کارگردانی حامد امرایی در گروه سینمایی زندگی و فیلم سینمایی چهار اصفهانی در بغداد به کارگردانی محمدرضا ممتاز در گروه سینمایی ماندانا از امروز آغاز شد.

چهار اصفهانی در بغداد به نویسندگی و کارگردانی سیدمحمدرضا ممتاز و تهیه‌کنندگی داریوش باباییان با محوریت دفاع مقدس است که بعد از فیلم سینمایی آس و پاس از امروز به سرگروهی سینما ماندانا به نمایش عمومی درآمد.

این فیلم که در آن، اکبر عبدی، نسرین مقانلو، جعفر دهقان، قاسم زارع، ارژنگ امیرفضلی، افشین شاه‌صناعی و کاظم افرند‌نیا ایفای نقش می‌کنند، روایت زندگی خانواده‌ای اصفهانی است که با وجود مشکلات پیش رو درگیر جنگ می‌شوند و همین مساله برای آنان حواشی مختلفی به وجود می‌آورد.

ما همه گناهکاریم

این فیلم را ـ که در آن حمید فرخ‌نژاد و هنگامه قاضیانی به ایفای نقش پرداخته‌اند ـ حامد امرایی کارگردانی و محسن علی‌اکبری تهیه کرده است. ما همه گناهکاریم فیلمی اجتماعی با رگه‌های دینی و معناگراست و داستان خانواده‌ای است که در مقطعی دچار بحران شده و زندگی آنها از هم می‌پاشد. در این شرایط، پدر خانواده مجبور می‌شود به سفری برود و در طول آن با اتفاقاتی روبه رو می‌شود.

پیشتازی فیلم‌های سرگرم‌کننده

با توجه به تعداد روزهای نمایش، فیلم سلام بمبئی پیشتاز گیشه در سه هفته نمایش حدود 7 میلیارد و 400 میلیون تومان فروخته است. این نکته بار دیگر این واقعیت را ثابت می‌کند که مردم به فیلم‌های سرگرم‌کننده و مفرح اقبال بیشتری نشان می‌دهند.

فروش دیگر فیلم‌ها عبارتند از:

فیلم سیانور در 9 هفته نمایش 2,504,938,000 تومان / فیلم لاک قرمز در سه هفته نمایش 606,155,000 تومان / فیلم جنجال در عروسی در سه هفته نمایش 565,166,000 تومان / فیلم یتیم‌خانه ایران در هشت هفته نمایش 1,220,220,000 تومان / فیلم خشکسالی و دروغ در 12 هفته نمایش 2,461,506,000 تومان / فیلم آس و پاس در 9 هفته نمایش 3,402,760,000 تومان / فیلم نفس در شش هفته نمایش 1,159,963,000 تومان / فیلم گیتا در یک هفته نمایش حدود 85 میلیون تومان/ فیلم وارونگی در یک هفته نمایش حدود 70 میلیون تومان / فیلم حریر در یک هفته نمایش 2,520,000 تومان.

ساناز قنبری - سینما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها