مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش از اعلام جزییات برنامه زمانبندی استانی برای انجام مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبر داد و گفت: تلاش می کنیم تا پایان این ماه بررسی مدارک و مصاحبه را به اتمام برسانیم.
کد خبر: ۹۸۳۴۱۳
جزییات مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش جام جم آنلاین، حسن حسینی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی و آموزش و پرورش اظهار کرد: اطلاعیه‌ای از طریق سازمان سنجش منتشر شده و پذیرفته شدگان می‌توانند با کلیک بر روی استان خود از جزئیات برنامه زمانبندی مطلع شوند.

وی افزود: در این برنامه زمانبندی مشخص شده هر کدام در چه روزی، چگونه و با چه مدارکی باید برای تشکیل پرونده و مصاحبه مراجعه کنند.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تعداد سهمیه‌های استانی متفاوت است و ممکن است مصاحبه ها در یک استان 20 روز و در استان دیگر دو روزطول بکشد عنوان کرد: اما تلاش می کنیم بررسی مدارک و مصاحبه حدود سه برابر ظرفیت پذیرفته شدگان آزمون استخدامی را تا پایان دی ماه به اتمام برسانیم.

حسینی درباره شکایات احتمالی شرکت کنندگان گفت: افراد اگر شکایتی دارند از طریق سازمان سنجش اقدام کنند. ما در آموزش و پرورش پاسخگوی برگزاری آزمون و شکایات ها نیستیم زیرا تصرفی در برگزاری آزمون نداشتیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها