وزیر کشور دربازدید از کشفیات نیروی انتظامی هرمزگان تاکید کرد:

کنترل الکترونیکی برای ‌کاهش قاچاق کالا‌

به گزارش جام جم آنلاین از هرمزگان، وزیر کشور گفت: باید روش‌های کنترل الکترونیکی در راستای مبارزه و کاهش قاچاق کالا از طریق مبادی رسمی در گمرکات توسعه یابد.
کد خبر: ۹۸۲۰۵۷
کنترل الکترونیکی برای ‌کاهش قاچاق کالا‌

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از بندرعباس، ‌عبدالرضا رحمانی‌فضلی عصر امروز پس از بازدید از کشفیات نیروی انتظامی استان هرمزگان در زمینه مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نشست شورای تامین استان هرمزگان گزارش خوبی از عملکرد دستگاه های امنیتی و انتظامی استان ارائه شد.

وزیر کشور موفقیت‌های هرمزگان در زمینه کشفیات مواد مخدر و قاچاق کالا را بسیار چشمگیر دانست و بیان داشت: هرمزگان از استان‌های بسیار امن کشور است و آرامش بسیار خوبی در این استان وجود دارد.
رحمانی فضلی ادامه داد: میزان جرائم عمومی از جمله انواع سرقت‌های خرد و کلان و قتل در این استان کاهش یافته و در مقابله با اشرار نیز هرمزگان توفیقات خوبی داشته است.

وی به موفقیت های هرمزگان در حوزه مبارزه با قاچاق سوخت اشاره داشت و ، تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته در این استان بیش از 80 درصد قاچاق سوخت در هرمزگان کنترل و مدیریت شده است.

وزیر کشور ‌با بیان اینکه گمرک با الکترونیکی کردن سیستم ها طی یک سال و نیم اخیر در مبارزه با قاچاق موفقیت‌هایی به دست آورده است، افزود: باید روش‌های کنترل الکترونیکی در راستای مبارزه و کاهش قاچاق کالا از طریق مبادی رسمی در گمرکات توسعه یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها