مدیرکل صدا و سیمای خوزستان گفت: رادیو نما امروز به صورت آزمایشی با حضور رئیس سازمان صدا و سیما و در کنار یادمان شهدای هویزه آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۸۲۰۲۸
رادیو نما به صورت آزمایشی در خوزستان آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، مسلم رحیمی ضمن بیان این مطلب افزود: آئین افتتاح پروژه های تولیدی صدا و سیما در یادمان شهدایی برگزار می شود که چند روز بیشتر به مراسم سالگرد آنها نمانده و در لحظاتی که به ۹ دی ماه و روز بیعت مجدد با مقام معظم رهبری هستیم، این مراسم برگزار می شود.

وی ادامه داد: در مشهد شهدای ایران، در کنار مزار مطهر شهید علم الهدی حضور داریم که در این مراسم از رادیو نما رونمایی می شود. همچنین در پروژه های صدا و سیمای مرکز خوزستان در حوزه فنی ۱۹ پروژه متعلق به شهرستان های مختلف را افتتاح می کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای خوزستان با اشاره به پخش زنده این مراسم در شبکه خوزستان و یکی از شبکه های ملی تصریح کرد: ۹۳.۵ درصد پوشش دیجیتال در سطح خوزستان داریم و امیدواریم که با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت پوشش روستایی را نیز افزایش دهیم.

رحیمی بیان کرد: رونمایی از تولیدات مرکز استانی که ماموریت اصلی مراکز استان ها است را امروز در خوزستان انجام می دهیم و این برنامه ها هم فنی و هم تولیدی هستند.

وی ادامه داد: در این ۶ مجموعه مستندی که در این مراسم هستند بیش از ۱۲۰ قسمت مستند تولید شده که آیت الله موسوی جزایری با ۳۰ قسمت، شریان کارون ـ تمدن کارون که از اهمیت ویژه ای دارد را در ۱۳ قسمت تهیه کرده ایم و در جشنواره های بین المللی نیز حضور پیدا می کند.

رحیمی در پایان با اشاره به اینکه مجموعه نام آوران را نیز با ۵۰ قسمت آماده پخش داریم، گفت: کتاب تاریخ ۶۰ ساله تلویزیون در استان خوزستان را نیز رونمایی می کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها