بر اساس آخرین اطلاعات مرکز پایش آلودگی هوای محیط زیست استان تهران کیفیت هوا امروز در شرایط ناسالم برای تمام گروه‌های سنی قرار دارد.
کد خبر: ۹۸۱۶۴۳
آلودگی هوای تهران به حد اضطرار رسید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، افزایش میزان غلظت آلاینده‌ها در هوای شهر تهران از دو روز گذشته آغاز شده است به گونه‌ای که امروز بر اساس آخرین اطلاعات مرکز پایش آلودگی هوای محیط زیست استان تهران وضعیت کیفی هوای تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 8 صبح در وضعیت ناسالم بوده است.

بر اساس این اطلاعات میزان غلظت ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون بر روی عدد 152 قرار دارد که فراتر از حد مجاز بوده و نشان‌دهنده شرایط اضطرار و ناسالم برای تمام گروه‌های سنی است.

در طی روزهای اخیر میزان غلظت ذرات معلق به دلیل پایداری هوا افزایش داشته است و پیش‌بینی شده است از فردا با ورود سامانه جدید بارشی به پایتخت از میزان غلظت آلاینده‌ها کاسته شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
استاددلسوز
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
۰
۰
باسلام وتقدیم احترام:
آلودگی هوای تهران و دیگرشهرهای بزرگ در فصول پائیز و زمستان در اثر وارونگی دما كه باعث ایستائی هوا میشود به حالت بحرانی می رسد.
آقای دكتر متصدی معاونت محیط زیست انسانی سازمان محیط زیست كشور اخیراً در مصاحبه رادیو تلویزیونی فرموده اند كه امكان از بین بردن این پدیده ممكن نیست وتا به حال كسی در این رابطه طرحی ارائه ننموده است.
آقای دكتر متصدی فراموش كرده اند كه جناب استاد عزآبادی مخترع وپژوهشگر ممتاز كشورازسال1379 تاكنون تقریباً همه ساله به سازمان محیط زیست نامه نوشته و آمادگی خود راجهت مقابله با وارونگی دما به شرط حمایت سازمان محیط زیست از حقوق طراح به اطلاع رسانیده است ولی متاسفانه با پاسخ بی ربط و سربالای سازمان محیط زیست مواجه شده است. آقای عزآبادی هم اكنون در یزد سكونت داشته امكان دسترسی به نامبرده از طریق استانداری، دانشگاه یزد ،پارك علم وفناوری یزد ونیز بنیاد ملی نخبگان یزد میسر می باشد.
حمید
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
۰
۰
چرا!!؟؟؟باتولید خودروهای الكتریك بدست مهندس ارین اصل(اولین مخترع خودروی الكتریك هوشمنددر جهان درسال 2000 وزراموافقت نكردن,.مستند ثریاهم چند ماه پیش مستندی از ایشون در تلویزیون پخش كرد

فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها