سخنگوی کاخ کرملین تأکید کرد، تمامی راه‌های ارتباطی و گفت‌وگوها میان مسکو و واشنگتن در تمامی سطوح متوقف شده است.
کد خبر: ۹۸۱۵۶۶
کرملین: گفت‌وگوها با آمریکا در تمام سطوح متوقف شد

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد که تقریبا تمامی راه‌های ارتباطی میان مسکو و واشنگتن متوقف شده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری «ریانووستی»، پسکوف در گفت‌وگو با شبکه «میر تی وی» گفته است: «عملا تمام سطوح گفت‌وگو با آمریکا به حالت تعلیق درآمده است و ما با یکدیگر ارتباطی نداریم و یا اگر هم باشد بسیار اندک است».

بنا بر گزارش خبرگزاری فرانسه، در حال حاضر روسیه در شدیدترین بن‌بست ایجاد شده از زمان جنگ سرد با آمریکا است که این مسئله پس از رویدادهای سال 2014 میلادی و تحولات اوکراین بر سر شبه جزیره کریمه شدت گرفته است.

دولت «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا روز سه‌شنبه گذشته بار دیگر بر تعهد خود به حفظ تحریم ها علیه روسیه به دلیل کریمه تأکید کرد و تحریم‌های جدیدی را علیه شرکت‌ها و تجار روس وضع کرد.

کاخ سفید ماه گذشته به مداخله مستقیم «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه در حملات سایبری علیه انتخابات اخیر آمریکا اشاره کرده بود. اما مسکو این اتهامات را بی‌اساس خوانده است.

رئیس‌جمهوری روسیه بر آمادگی مسکو برای همکاری با دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور منتخب آمریکا که قرار است 20 ژانویه در کاخ سفید مراسم تحلیف وی برگزار شود، تأکید کرده است و بر اهمیت عادی سازی روابط میان دو کشور تأکید داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها