مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به پایداری جو کشور طی دو روز آینده، از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از بعدازظهر روز شنبه چهارم دی و تداوم بارش باران و برف خبر داد.
کد خبر: ۹۸۱۱۷۳
فعال شدن سامانه بارشی جدید از شنبه

به گزارش جام جم آنلاین، احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه با توجه به فعالیت سامانه بارشی، امروز (چهارشنبه اول دی) برای مناطقی از شمال شرق و شرق کشور بارش باران و برف و وزش باد پیش‌بینی می شود، گفت: این سامانه اواخر چهارشنبه از سمت شمال شرق از کشور خارج خواهد شد. همچنین در این روز خلیج فارس مواج و در برخی نقاط شرق و جنوب شرق کشور وزش باد به نسبت شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه دوم و سوم دی، جوی پایدار در اغلب مناطق کشور حاکم خواهد بود. از بعدازظهر روز شنبه چهارم دی با ورود سامانه بارشی دیگری از سمت شمال غرب و غرب بارش برف و باران در این مناطق آغاز خواهد شد و روز یکشنبه گستره آن علاوه بر این مناطق، دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمالی و همچنین سواحل مرکزی و غربی دریای خزر را نیز در بر خواهد گرفت.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در مورد وضعیت هوای استان تهران طی دو روز آینده، گفت: آسمان تهران در روزهای پنجشنبه و جمعه، صاف، گاهی افزایش ابر، همراه با غبارصبحگاهی با بیشینه و کمینه دمای 8 و منفی 1 درجه سانتیگراد و 9 و صفر درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها