سخنگوی جبهه پیروان خط امام در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد:

ظرف 10 روز آینده ائتلاف اصولگرایان تشکیل می‎شود/ مهندس باهنر گزینه اصلی جبهه پیروان

شنیده ها حکایت از آن دارد، بزودی مدل جدید اصولگرایان برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری آینده رونمایی می شود.
کد خبر: ۹۸۱۰۵۷
ظرف 10 روز آینده ائتلاف اصولگرایان تشکیل می‎شود/ مهندس باهنر گزینه اصلی جبهه پیروان

"کمال سجادی" پیرامون مدل جدید انتخاباتی طیف اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 به جام جم آنلاین گفت: قرار است ائتلاف اصولگرایان با دعوت جامعه روحانیت مبارز صورت گیرد.

وی تصریح کرد: در این ائتلاف، از فعالان سیاسی – دبیران کل احزاب و تشکل‎های اصولگرا دعوت بعمل آمده تا مجموعه‎ای تشکیل شود و از میان این مجموعه؛ جمع کوچکتری برای بحث در مورد راهبردها و راهکار و بطور کلی به منظور نوعی تقسیم کار انتخاب خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعضای این ائتلاف دقیقا مشخص نیست در ادامه افزود: خود آقای "غلامرضا مصباحی مقدم" سخنگوی محترم جامعه روحایت مبارز هم گفته، ظرف 10 روز آینده این ائتلاف تشکیل می‎شود.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به برخی گمانه زنیها، احتمالا چه کسانی در فهرست ائتلاف مذکور قرار دارند، گفت: آیت الله «محمد علی موحدی کرمانی» از جمعیت روحایت مبارز می‎تواند در زمره این پیش بینی‎ها باشد و از جبهه پیروان خط امام هم آقای مهندس «محمدرضا باهنر» رییس این حزب حضور خواهند داشت.

سجادی در خصوص نام گزینه احتمالی یک بانو و یک جوان در این گروه ابراز بی اطلاعی کرد و خاطر نشان کرد: هر چه الان ذکر کنیم در حد گمانه زنی و غیر دقیق بوده و لذا باید تا ده روز آینده صبر کرد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام در مورد تاریخ و روز دقیق رونمایی از چهره تازه اصولگرایان در انتخابات آتی ریاست جمهوری ابراز داشت: آن چیزی که امروز در روزنامه ها هم به نقل از آقای مصباحی مقدم قید شده این تاریخ ظرف 10 روز آینده خواهد بود و امیدواریم این مدت زمان به دو هفته تبدیل نشود چرا که زمان اندکی تا انتخابات باقی مانده است.

سجادی پیرامون محوریت مدل جدید اصولگرایان برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت: چگونگی ورود اصولگرایان به انتخابات ریاست جمهوری و شورای با تأکید بر وحدت همه اصولگرایان از محورها و ساز و کارهای اصلی این مدل پیش فرض می شود.

وی یادآور شد: موضوع اصلی ساز و کار مذکور هم در غالب یک ائتلاف اصولگرایی بوده که بطور مثال تعدادی از کاندیداها که در نهایت در یک قالب 12 نفره و یا بیشتر مشخص می‎شود، روی مباحثی همچون وضعیت نامزدها و مهمتر از همه اجماع در خصوص یک شخص واحد به اتفاق نظر برسند.

سجادی در پاسخ به این پرسش که آیا طیف اصولگرایی در رابطه با گزینه نهایی خود روی فرد خاصی اجماع رأی دارند اظهار داشت: در حال حاضر خیر. ما بعنوان جبهه پیروان خط امام و رهبری فعلا شخصی را اعلام نمی‎کنیم اما بطور قطع کاندیدا خواهیم داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
الو123
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
۰
۰
تا اصولگرایان میخوان به نتیجه برسن ما دوران برجام و پسابرجام ، پسا پسا برجام ، بعد از انقراض آمریكا و ... رو میگذرونیم ولی اونا هنوز به گزینه اصلی نمی رسن

نیازمندی ها