وزیر امور خارجه کشورمان گفت: شرایط در سوریه نیازمند همکاری جدی بین المللی برای مبارزه با ترویسم و رساندن کمک های انسان دوستانه با همکاری همه طرف های دارای نفوذ و توانمند است.
کد خبر: ۹۸۱۰۵۰
شرایط سوریه نیازمند همکاری بین المللی برای مبارزه با تروریسم است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از اداره دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در اظهاراتی در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتایان روسی و ترک در پایان نشست سه جانبه مسکو، حادثه تروریستی علیه سفیر فقید روسیه را محکوم و به خانواده و مردم روسیه و همکاران خود در وزارت امور خارجه تسلیت گفت.

وی افزود: شرایط در سوریه نیازمند همکاری جدی بین المللی برای مبارزه با ترویسم و پایان دادن به خشونت در رساندن کمک های انسان دوستانه با همکاری همه طرف های دارای نفوذ و توانمند است و این همکاری میان سه کشور برای خروج غیر نظامیان و بیرون آمدن گروه های مسلح از حلب در جریان بوده است.

ظریف تصریح کرد: امیدواریم با این بیانیه که حاوی تعهد سه کشور برای کمک کردن به پایان درگیری ها به صورت جدی، منطقی و بادوام، کمک های انسانی، یافتن راه حل سیاسی با تاکید بر اصول ذکر شده (حمایت از حاکمیت، استقلال، یکپارچگی و تمامیت ارضی و وحدت ملی سوریه) و پذیرفتن اینکه تنها راه حل، راه حل سیاسی است، بتوانیم به درد و آلام مردم سوریه پایان دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها