دکتر احمد دنیا مالی، از اعضای شورای شهر تهران، ری و شمیران، مهندس سید احمد صفوی شهردار منطقه 20، بهنام ابوالقاسم پور، مدیر تربیت بدنی و مشاور شهردار منطقه ۲۰، مرتضی حسنی، مشاور شهردار و رئیس روابط عمومی منطقه 20 و جمعی از اصحاب رسانه با داور بین المللی کشتی کشورمان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۸۰۷۱۶
داور بین‌المللی کشتی در شهر ری تجلیل شد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از جنوب تهران؛ دکتر احمد دنیا مالی، عضو شورای شهر تهران، ری و شمیران، در این دیدار ضمن تقدیر از محمد ابراهیم امامی، داور بین المللی کشورمان، به ظرفیت های بالای شهرستان ری در عرصه های مختلف ورزشی در سطوح ملی و بین المللی اشاره کرد و از جهان پهلوان تختی، هادی ساعی، حمید سوریان، فغانی و... به عنوان نوابغ ورزش کشورمان یاد کرد و گفت: این عزیزان رکوردهایی در سطح جهان به ثبت رسانده اند.

وی در ادامه به اهمیت توجه به ورزش در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و سلامت جامعه اشاره کرد و گفت: افزایش فضای های ورزشی و روی آوردن مردم به ورزش موجب کاهش تخت های بیمارستان ها خواهد شد و در حوزه اقتصاد نیز جامعه ای که کارگران آن به ورزش گرایش داشته باشند توانایی، مهارت و راندمان تولید آنان بالاتر خواهد رفت.

دنیا مالی، یکی از مشکلات عمده ورزشکاران و قهرمانان را مخالفت پدران و مادران آنان در ابتدای ورود به عرصه ورزش عنوان کرد و گفت: بسیاری از این جوانان اغلب با ممانعت اولیاء خود مواجه می شوند چرا که والدین آنها اصرار دارند که فرزندانشان در عرصه های علمی ورود کنند در صورتی که عده ای از جوانان ما در عرصه ورزش توانایی های خارق العاده ای دارند. وی اذعان کرد: بسیاری از قهرمانان کشور اغلب با سختی و مشقت فراوانی به این مرحله رسیده اند که در بحث قایقرانی هر روز 40 – 50 کلیومتر باید پارو بزنند و این کار سختی است.

در این دیدار ضمن قدردانی و تجلیل از محمد ابراهیم امامی داور بین المللی کشورمان، که موجب افتخار ایران در صحنه کشتی جهان شده است، با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها