رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌ شرقی از دستگیری اعضای خانوادگی باند سارقان حرفه‌ای خودرو و لوازم داخل آن در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۹۷۹۸۵۷
انهدام باند سارقان خانوادگی در تبریز

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ صابر عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در پی افزایش وقوع سرقت خودرو و لوازم آن در سطح شهرستان تبریز، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان در ادامه بازجویی‌های خود با مراجعه یکی از مالباختگان مبنی بر سرقت دسته چک در داخل خودرو مسروقه بلافاصله پس از استعلام از بانک سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه زن و شوهر سارق را به همراه فرزندشان دستگیر کردند.

عباس‌زاده ادامه داد: در بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیس، متهمان با مشاهده مستندات و مدارک مربوطه لب به اعتراف گشوده و به سرقت تعداد 5 دستگاه خودروی پراید و 10 فقره سرقت لوازم داخل خودرو و تعداد زیادی مدارک و کارت شناسایی که از آنها سوء استفاده می‌کردند، اعتراف که پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان در آسیب شناسی جرائم صورت گرفته توسط سارقان دستگیر شده، تصریح کرد: سارقان در پوشش خانوادگی اقدام به سرقت می‌کردند که این نوع سرقت، در نوع خود منحصر به‌فرد بوده و جای هیچ ظن و گمانی را از خود بر جای نمی‌گذاشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها