در تعطیلات گذشته، تصاویری از یکی از سوله های کرمان موتور منتشر شد که هیوندای i20 نسل جدید برای برخی فرایند های تولید به کرمان موتور آمده است.
کد خبر: ۹۷۹۸۱۱
هیوندای i20 نسل جدید به کرمان موتور آمد

به گزارش جام جم آنلاین از اسب‌بخار ، برخی گفتند که این خودرو در کرمان موتور تولید شده است. ولی با توجه به ویژگی هایی که در تصویر مشخص است، احتمال آن بیشتر است که این خودرو به صورت وارداتی و برای انجام تست به کرمان موتور ارسال شده است.

هیوندای i20 این روزها توانسته در بازار ایران با قیمتی بین ۷۸ تا ۸۶ میلیون تومان فروش به نسبت خوبی را با مدل ۲۰۱۵ داشته باشد، پیش بینی می شود در صورت مونتاژ به موقع توسط کرمان موتور، مشتریان خوبی را جذب کند و از طرفی بخش عمده ای از بازار در دست گیرد. این خودرو هم با موتور ۱٫۲ لیتری تولید می شود و قوی ترین مدل آن در بازار منطقه با موتور ۱٫۴ لیتری ۱۰۳ اسب بخار عرضه می شود.

i20 هم در برخی بازارهای جهانی با تغییرات ظاهری همراه بوده و جذابتر شده است. نسل جدید این خودرو به بازار اروپا معرفی شده است و هنوز به صورت رسمی وارد منطقه خاورمیانه و حاشیه خلیج فارس نشده است. امیدواریم که قرارداد بین شرکت کرمان موتور و کمپانی هیوندای، نسل جدید این هاچبک کره ای در خط تولید مونتاژ شود. وقتی با تبدیل واحد نرخ ارز به سراغ قیمت هیوندای i20 می روید، حدودا بهای خالص ۴۸ میلیون تومان را برای این خودرو می یابید.

از این رو پیش بینی می شود که نسخه مونتاژ داخل i20 با امکانات سطح متوسط و گیربکس چهار دنده اتوماتیک و موتور ۱٫۴ لیتری، کمتر از ۶۵ میلیون تومان تعیین شود. اگر قرار باشد که i20 با امکانات و ظاهر جدید به بازار ایران بیاید، پیش بینی می شود که این کره ای رقابت خود را با خودروهایی چون پژو ۲۰۸ و رنو کلیو در بازار ایران آغاز کند که از سال آینده با قیمتی بین ۶۸ الی ۸۴ میلیون تومان به بازار می آیند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها