معاون پژوهشی وزارت آموزش و پرورش، تولید کتاب های کمک آموزشی غیر استاندارد را غیر قانونی و آن را جفای علمی و تربیتی دانست.
کد خبر: ۹۷۹۷۱۵
هشدار آموزش و پرورش به ناشران کتاب های غیر استاندارد

به گزارش جام جم آنلاین ،حجت الاسلام والمسلمین محی الدین بهرام محمدیان در گفتگو با مهر، درباره تبلیغات کتاب های غیر مجاز در مدارس و رسانه ملی گفت: کتاب های درسی ما برای یادگیری و یادهی موثر و اثر بخش است.

وی افزود: کتاب های درسی، هیچ نیازی به کتاب های جانبی ندارند. مگر برای کسانی که دوست دارند وسعت فهم و دانش آنها بیشتر از سطح عمومی باشد یا کسانی نیاز به توسعه و بسط معنا دارند، می توانند از کتاب های استاندارد استفاده کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: کتاب های استاندارد، کتاب هایی هستند که از سازمان پژوهش و دفتر انتشارات کمک آموزشی مجوز گرفته باشند و در سامانه سامان بخشی کتاب های کمک آموزشی نامشان وارد شده باشد اگر غیر از آن باشد به رسمیت نمی شناسیم.

محمدیان تاکید کرد: هر گونه توصیه و اجبار کردن به خرید این نوع کتاب های غیر استاندارد را غیر قانونی می دانیم.

وی افزود: ناشرانی که کتاب های کمک آموزشی غیر مجاز و آثر غیر استاندارد تولید می کنند و به ضرب و زور تبلیغات در سبد آموزشی دانش آموزان قرار می دهند و به خانواده ها تحمیل می کنند آن را یک نوع جفا کاری علمی، آموزشی، تربیتی و اخلاقی می دانیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها