هلند سفرای ایران و روسیه را در ارتباط با آنچه این کشور اوضاع کنونی در شرق حلب می نامد، به وزارت خارجه احضار کرده است.
کد خبر: ۹۷۹۰۱۰
هلند سفرای ایران و روسیه را در ارتباط با حلب احضار کرد

به گزارش جام جم آنلاین از اسپوتنیک، وزارت خارجه هلند امروز با انتشار یک پیام توئیتری اعلام کرد که «برت کوِندرز» وزیر خارجه هلند امروز «علیرضا جهانگیری» و «الکساندر شولگین» سفرای ایران و روسیه را به دلیل آنچه وی اوضاع ویژه در شرق حلب نامیده است، به این وزارتخانه احضار کرده است.

بر اساس توئیت مذکور، «برت کوِندرز» وزیر خارجه هلند قویاً شرایط موجود در شرق حلب را محکوم کرده و گفته است که باید هم اکنون امکان تخلیه شهروندان از این شهر فراهم شود.

اوایل وقت امروز مرکز ویژه آشتی در سوریه اعلام کرده بود که شورشیان مسلح در منطقه «صلاح‌الدین» واقع در حلب از توافق آتش‌ بس روز گذشته با مقامات سوری استفاده کرده‌ و به جای ترک کردن شهر؛ در حال سازماندهی مجدد هستند.

بررسی ادبیات پیشین جنگ با تروریست ها در سوریه نشان می دهد هربار که ارتش این کشور به پیروزی های چشمگیری ضد تروریست ها دست یافتند؛ حامیان این گروه ها یک صدا خواستار توقف درگیری ها شده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
نوذر
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
۰
۰
یعنی هلند هم حامی تروریستهاست!!؟؟ هلند هم بله؟؟!!
ازاده
United Kingdom
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۵
۰
۰
الان چند ساله مردم حلب و موصل و كلآ مردم سوریه و عراق و افغانستان درگیر تروریست های تكفیری تحت حمایت غربی ها هستند.... و حدودآ 2سال است مردم یمن درگیر تروریست های وهابی هستند.... آقایان هم كر و هم كور و هم لال هستند ...حالا كه تروریست در حال نابودی است یاد مردم افتاده اند ...
احمد
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۵
۰
۰
اولاً این كشور كوچك نباید در قبال ایران و روسیه عرض اندام كند. دوماً چرا زمانی كه هم پیمانانشان جنایت می كنند سفرای آنها را فراخوان نمی كنند. این كشورها آنقدر احمق شده اند كه خودشان آبروی نداشته خودشان را می برند.
ایرانی مقیم هلند
Netherlands
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۵
۰
۰
آخه هلند رو چه به سیاست ؟ كله پنیری ها هم میخواهند بگن آره !!! خخخخخ
هلند با طرح مارشال آمریكایی ها آباد شد و از لحاظ سیاست كسی بهشان اهمیت نمیدهد نوكر دست به سینه آمریكایی ها هستند و سیاستشان را امریكا كنترل میكند - بیشتر متخصصین این كشور هم خارجی ها هستند

نیازمندی ها