مدیرکل زندان‌های استان یزد:

هر 60 دقیقه یک نفر به زندان معرفی می‌شود

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان یزد با تاکید بر فعالیت بیشتر برای کاهش جمعیت کیفری در زندان‌ها گفت: هر 60 دقیقه یک نفر به زندان معرفی می‌شود.
کد خبر: ۹۷۸۹۵۷
هر 60 دقیقه یک نفر به زندان معرفی می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از فارس، رضا ذوالفعلی‌نژاد در دیدار دست‌اندرکاران اصلاح و تربیت زندان‌ها و مدیرعامل ستاد دیه کشور با نماینده ولی‌فقیه در استان با تبریک به مناسبت هفته وحدت اظهار داشت: خوشبختانه در سطح زندان‌ها اقدامات خوبی برای اصلاح و تربیت انجام می‌شود اما با توجه به آمار بالای ورود به زندان شایسته است در بحث کاهش جمعیت کیفری بیشتر کار شود.

وی با اشاره به انجام فعالیت‌هایی در سطح زندان‌ها در حوزه‌های فرهنگی، ایجاد اشتغال و حرفه‌آموزی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش‌از 100 رشته در حوزه اشتغال و حرفه‌آموزی و مباحث مرتبط با ایجاد شغل برای مددجویان در سطح زندان‌ها راه‌اندازی شده است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان یزد با بیان اینکه مددجویان در سطح زندان‌ها با مهارت‌های شغلی گوناگونی آشنا می‌شوند اضافه کرد: در سال جاری یک هزار و 976نفر گواهینامه مهارت فنی گرفته و دوره‌های لازم را پشت سر گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه در سطح زندان‌های استان یزد فعالیت‌های قرآنی نیز در حال انجام است عنوان کرد: همچنین تعداد 222 نفر از مددجویان حافظ یک تا 30 جزء‌ از قرآن کریم هستند که الحمدلله فعالیت‌های قرآنی تاثیرات مثبتی برجای گذاشته است.

ذوالفعلی‌نژاد با بیان اینکه افراد فعال در رشته‌های قرآنی بازگشت به زندان نداشته‌اند گفت: وضعیت اصلاحی و تربیتی در زندان‌ها مطلوب است و در زمینه‌های مختلف فعالیت‌های خوب و ارزشمندی صورت می‌گیرد تا از بازگشت به زندان جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه در هر 60 دقیقه یک نفر به زندان معرفی می‌شود عنوان کرد: با فعالیت‌هایی که ستاد دیه استان انجام می‌دهد و مجموعه اقدامات دیگر سعی می‌شود تا مقدمات آزادی آن‌ها به زودی فراهم شود.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان یزد ادامه داد: در حوزه ستاد دیه نیز اقدامات خوبی صورت گرفته و با توجه به تعداد 137 نفر مددجویی که در حوزه جرایم مالی غیرعمد داریم پیگیر آزادی آن‌ها نیز هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
۰
۰
منظور همان 1 ساعته دیگه

نیازمندی ها