سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی مرگبار در یک آپارتمان در محدوده بلوار فردوس خبر داد.
کد خبر: ۹۷۸۴۷۸
مرد ۵۰ ساله در آتش سوخت

به گزارش جام جم آنلاین، سید جلال ملکی در گفت‌گو با مهر درباره جزییات این حریق گفت: حادثه آتش سوزی در ساعت ۳۵ دقیقه بامداد امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و ستاد فرماندهی آتش‌نشانان چهار ایستگاه را به همراه تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه در بلوار فردوس اعزام کرد.

وی افزو: باحضور آتش‌نشانان در محل حادثه که مجتمع مسکونی بود مشخص شد که حریق در واحد صدمتری واقع در طبقه دوم این ساختمان رخ داده و شعله‌های آتش بیشتر فضاهای این ساختمان را در بر گرفته و در حال سرایت به طبقات بالایی است.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی اولیه با مراجعه به طبقات ۱۵ تن از ساکنان ساختمان را که در میان دود محبوس شده بودند، نجات دادند.

به گفته ملکی، آتش نشانان در یکی از طبقات با جسم بی‌هوش مردی حدودا ۵۰ ساله روبرو شدند که بلافاصله وی را به عوامل اورژانس تحویل داده و در حالی که از چند نقطه بدن دچار سوختگی شده بود، مرگش از سوی تکنیسین‌های اورژانس تایید شد.

وی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، افزود: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل و تخلیه دود ، محل را به عوامل انتظامی تحویل داده و در ساعت ۲:۰۶ به عملیات خود خاتمه دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها