سوبارو نسخه‌ی فیس لیفت BRZ برای سال 2017 را رونمایی کرد. این خودرو دارای ظاهر و تکنولوژی جدید کابین بوده و از نظر پیشرانه و سیستم تعلیق نیز بهبودهایی را به خود دیده است.
کد خبر: ۹۷۷۵۳۸
سوبارو BRZ فیس‌لیفت شد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از پدال ، در نمای جلو شاهد سپر بازنگری شده هستیم که ظاهر خودرو را اندکی پهن‌تر و کم ارتفاع‌تر نشان می‌دهد. چراغ‌های کاملاً LED نیز باعث تازه‌تر شدن نمای جلو شده اما این میزان فیس لیفت به بزرگی خواهر این خودرو یعنی تویوتا GT86 نیست.

در بخش عقبی چراغ‌های پشتی اندکی بازطراحی را داشته و نوردهی متفاوتی دارند. همچنین بال عقبی جدیدی نیز روی صندوق نصب شده است. رینگ‌های آلیاژی 10 پره نیز بخشی از فرایند فیس لیفت خودرو بوده‌اند.

داخل کابین درست همانند GT86 فیس لیفت شده، این خودرو از صفحه‌نمایش چندمنظوره‌ی 4.2 اینچی سود می‌برد که پارامترهایی نظیر نیروی جی، زمان طی یک پیست و دیگر فاکتورها را نشان می‌دهد. غربیلک فرمان BRZ جدید نیز از طراحی جدیدی برخوردار بوده و سوبارو از چرم باکیفیت و آلکانترا بهره گرفته است.

علاوه بر این تغییرات، BRZ جدید در بخش قوای محرکه و شاسی نیز بازنگری‌هایی داشته است. پیشرانه‌ی 2 لیتری تخت خودرو هم‌اکنون پذیرای بلوک سیلندر جدیدی شده و میل بادامک جدیدی نیز بکار رفته است.

این به‌روزرسانی‌های پیشرانه به افزایش قدرت خروجی منتهی نشده و BRZ هنوز هم قدرت 197 اسب بخاری دارد. سوبارو گفته که تغییرات صورت گرفته به منظور افزایش آسایش و بهبود تجربه‌ی رانندگی و کاهش مصرف سوخت بوده است.

پایان‌بخش تغییرات این خودرو دامپرهای بازطراحی شده بوده که این امر به منظور کاهش تکان‌های بدنه و لرزش‌ها صورت گرفته است. همچنین حالت پیست جدید به همراه تنظیمات جدید حرکت در تپه و کیسه‌های هوای جدید نیز در این خودرو وجود دارند.

این خودرو از بهار سال آینده آماده‌ی فروش خواهد بود و درحالی‌که سوبارو هنوز بهای این خودرو را اعلام نکرده اما مدل جدید تنها با تریم SE Lux در دسترس خواهد بود که هم‌اکنون در مدل قبل از فیس لیفت بهای 23995 پوندی (با گیربکس دستی) دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها