زن جوان که متهم است برای ارتباط با پسری جوان، شوهرش را در خواب کشته است، در جلسه دادگاه اعترافات قبلی خود را انکار کرد.
کد خبر: ۹۷۷۴۹۳
انکار شوهرکشی در دادگاه +عکس

به گزارش جام‌جم، در این پرونده لیلا 31 ساله متهم است 13 بهمن 90 شوهرش را به قتل رسانده است. این زن پس از مرگ شوهرش در تماس با اورژانس درخواست کمک کرد که امدادگران با حضور در محل متوجه شدند، مرد جوان فوت کرده است. لیلا در تحقیقات مقدماتی مدعی شد: شوهرم دیشب خوابید و صبح وقتی بیدار شدم متوجه شدم نفس نمی‌کشد.

به دلیل مشکوک بودن مرگ این مرد، جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد که کارشناسان پس از بررسی جسد اعلام کردند، مرد جوان خفه شده است.

پس از گزارش پزشکی قانونی، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله‌ای تازه شد. تحقیقات از لیلا در پلیس آگاهی آغاز شد تا این‌که زن جوان پس از هشت ماه به قتل شوهرش اعتراف کرد و گفت: با پسری جوان به نام احمد ارتباط داشتم و با کمک او شوهرم را خفه کردم. احمد دستگیر شد، اما در تحقیقات منکر دست داشتن در قتل شد. او به ماموران گفت: من از طریق پیامک با این زن ارتباط داشتم و نمی‌دانستم قصد کشتن شوهرش را دارد.

با تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد که در این جلسه لیلا با انکار قتل گفت: من اتهامات خود را قبول ندارم. رابطه من با احمد تلفنی بود. شب حادثه به خاطر این‌که داروهایی خواب‌آور می‌خوردم، متوجه هیچ چیزی نشدم. وقتی از خواب بیدار شدم متوجه مرگ شوهرم شدم.

در ادامه رئیس دادگاه با توجه به این‌که پرینت پیامک‌های متهمان پس از قتل از مخابرات اخذ نشده بود، پرونده را برای رفع نقص به دادسرا بازگرداند. دیروز متهمان برای دومین بار پای میز محاکمه قرار گرفتند. در این جلسه اولیای دم مقتول برای عروس سابق خود درخواست قصاص کردند.

در ادامه قاضی زالی، رئیس شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران با تفهیم اتهام به لیلا از او خواست از خود دفاع کند. زن جوان وقتی در جایگاه قرار گرفت به قاضی گفت: رابطه من و شوهرم زبانزد همه بود و هیچ مشکلی با هم نداشتیم که بخواهم او را به قتل برسانم. من و شوهرم به هم علاقه داشتیم و او به مرگ عادی جان باخته است. شب بعد از شام خوابید و صبح وقتی بیدار شدم متوجه مرگ او شدم.

رئیس دادگاه: اعترافات قبلی خود را قبول ندارید؟

لیلا: نه. تحت فشار بازجویی اعتراف کردم. من مرتکب قتل نشده بودم و بعد از هشت ماه از مرگ شوهرم برای رهایی از فشار بازجویی‌ها به کشتن او اعتراف کردم.

رئیس دادگاه: ارتباط با احمد را قبول داری؟

متهم به قتل: بله. ما پیامکی با هم در ارتباط بودیم. شوهرم درباره زنان دیگر اظهار نظر می‌کرد، من هم برای این‌که او را حساس کنم، از طریق پیامک با احمد در ارتباط بودم، حتی مقابل همسرم با احمد پیامک بازی می‌کردم.

احمد هم وقتی در جایگاه قرار گرفت، در دفاع از خود گفت: من خواستگار خواهر لیلا بودم. بعد از مدتی متوجه شدم او پیش از این عقد کرده و موضوع را از من مخفی کرده بود. به همین خاطر از ازدواج با او منصرف شدم. بعد از مدتی لیلا شروع به ارسال پیامک به من کرد. او شوهر داشت و چند بار از او خواستم پیامک نفرستد، اما گوشش بدهکار نبود. ما در حد پیامکی ارتباط داشتیم. لیلا فردی توهمی است و تحت تاثیر آن حرف می‌زند.

پس از آخرین دفاعیات متهمان و وکیل لیلا، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مجید
Estonia
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
۰
۰
ای زن بی آبرو.... چطوری اعتراف میكنی ارتباطت درحد پیامك بوده نه بیشتر.... والله من خجالت زده شدم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها