فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) خبر داد

هلاکت سرکردگان گروه‌های تروریستی در شمالغرب کشور

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) شمالغرب کشور با اشاره به تحرکات گروه‌های تروریستی گفت: در ۳ ماه گذشته تلفات سنگینی از فرماندهان و سرکردگان گروه‌های تروریستی و ضدانقلاب در مرزهای شمالغرب کشور گرفتیم.
کد خبر: ۹۷۶۷۷۶
هلاکت سرکردگان گروه‌های تروریستی در شمالغرب کشور

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، سردار محمدتقی اصانلو صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت امنیتی مرزهای کشور اظهار داشت: به لطف خداوند متعال وضعیت امنیتی شمالغرب کشور بسیار خوب است و مشکلی در این باره نداریم.

وی افزود: هر چند که دشمنان و به‌ویژه آل‌سعود خبیث تلاش می‌کنند که به شکلی گروه‌های ضدانقلاب را تجهیز کرده و حمایت‌های مالی کنند اما به لطف خدا امسال تمام تلاش‌هایشان به در بسته خورد و تلفاتی نیز دادند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) شمالغرب کشور با بیان اینکه بعد از این نیز تمام تلاش‌های دشمنان در ناامن‌کردن مرزها به ناکامی منجر خواهد شد، تصریح کرد: وضعیت امنیتی شمالغرب از بسیاری از کشورهایی که داعیه امنیت در کشورشان را دارند، بهتره بوده و مرزها از امنیت بالایی برخوردار است.

وی در مورد تحرکات گروه‌های تروریستی در شمالغرب و جزئیات تلفات گرفته شده از این گروه‌ها افزود: مدتی بود که گروه‌های ضدانقلاب گوشه‌نشین شده بودند و کار نظامی انجام نمی‌دادند اما در 2 سال اخیر آمریکایی‌ها و سعودی‌ها با حمایت‌های مالی و تجهیزاتی این‌ها را تحریک کردند تا پای کار بیایند. امسال این گروه‌ها اقداماتی را انجام دادند که تلفات بسیار سنگینی را متحل شدند.

سردار اصانلو در بیان جزئیات تلفات گرفته شده از گروه‌های تروریستی و ضدانقلاب اظهار داشت: ما از لحاظ کیفی تلفات سنگینی از آن‌ها گرفتیم، یعنی تعدادی از سرکردگان و فرماندهان این گروه‌ها را به هلاکت رساندیم. ما این تلفات سنگین را امسال و در سه ماهه گذشته از گروه‌های تروریستی گرفته‌ایم. گروه‌های تروریستی در ماموریت ترور نیز تا به امروز شکست خوردند چراکه نیروهای ما اجازه چنین کاری را به آن‌ها نمی‌دهند و هر تحرکی را در نطفه خفه می‌کنند.

وی در پاسخ به پرسش دیگری پیرامون تحولات اخیر سوریه و پیروزی‌های جبهه مقاومت عنوان کرد: با یاری خداوند بخش زیادی از حلب آزاد شده و دشمنان تمام تلاش‌شان بر این است تا حلب به‌صورت کامل آزاد نشود چرا‌که مهمترین مکانی که آن‌ها می‌خواهند کار خود را انجام دهند، حلب است. به امید خدا و به‌احتمال زیاد تا چند روز آینده حلب به صورت کامل آزاد خواهد شد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) شمالغرب کشور با بیان اینکه تروریست‌ها در سایر نقاط نیز ضربات بسیار مهلکی را متحمل شدند، گفت: گروه‌های تروریستی در عراق نیز شکست سنگینی را تجربه می‌کنند اما آمریکایی‌ها و سعودی‌ها دست‌بردار نخواهند بود، صحبت‌هایی که در مورد آتش‌بس انجام می‌شود به خاطر حمایت از داعش و النصره است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
۰
۰
درود و وقت بخیر
بنده از استان اردبیل , بخش مركزی , مزاحم وقت شما شده ام , میخواستم بدانم ایا اشتراك ماهیانه روزنامه شما در استان ما موحود است یا خیر ؟
تشكر

نیازمندی ها