«زمانی که ازدواج کردم فقط ۱۶ سال سن داشتم و همسرم در شب عروسی به من شیشه داد و با هم شیشه کشیدیم؛ از آن به بعد معتاد شیشه شدم و در نهایت سرقت کردم.»
کد خبر: ۹۷۶۳۷۸
زن سارق: شب عروسی با شوهرم «شیشه» کشیدیم

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، زن جوانی که چند روز قبل به اتهام سرقت خودرو بازداشت شده بود، پیش از ظهر امروز به دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شد و در اظهاراتش جزئیات سرقت را به علی وسیله ایرد موسی؛ بازپرس شعبه پنجم این دادسرا شرح داد.

وی همراه با سه مرد جوان دیگر در جریان سرقت های خودرو بازداشت شده است؛ پس از اتمام جلسه بازپرسی، این متهم پاسخگوی سؤالاتمان بود که در ادامه متن گفت‌وگو با این متهم را می‌خوانید.

خودت را معرفی کن؟

سارا هستم و 26 سال سن دارم؛ 10 سال قبل ازدواج کردم و یک پسر هشت ساله دارم.

چطور به سرقت رو آوردی؟

زمانی که ازدواج کردم فقط 16 سال سن داشتم و همسرم در شب عروسی به من شیشه داد و باهم شیشه کشیدیم؛ از آن به بعد معتاد شیشه شدم و در نهایت سرقت کردم، چند شب قبل نیز قصد داشتم شیشه بخرم که با دوستانم بازداشت شدم.

با هسمرت چگونه آشنا شدی؟

در خیابان با او آشنا شدم و مدتی با همسرم دوست بودم تا اینکه با اصرار از پدرم و مادر خواستم ازدواج کنم و در نهایت ازدواج کردیم.

اکنون همسرت کجاست؟

یک روز برای رفتن به منزل دوستم سوار بر یک موتور شدم و ترک موتور نشستم اما قبل از رسیدن به منزل دوستم تصادف کردیم و پاهایم شکست؛ اکنون در پاهایم پلاتین است، پس از تصادف، همسرم به صورت غیابی از من جدا شد و پسرم با مادرشوهرم زندگی می‌کند.

خرج زندگی‌ات را چگونه تامین می‌کنی؟

ـ من طراح و نقاش هستم؛ سفارش می‌گیرم و نقاشی هایم را تا 70 هزار تومان به مشتری می‌فروشم اما بیشتر درآمدم، خرج خرید شیشه می‌شود، بعد از تصادف نیز دیه‌ام 96 میلیون تعیین شده است که به زودی دیه‌ام را می‌گیرم.

96 میلیون تومان را هم خرج خرید مواد خواهی کرد؟

خیر؛ چون قرار شد که پول دیه‌ام در حساب دایی‌ام به صورت وکالتی ریخته شود.

حرف آخر؟

اکنون پشیمان هستم و می‌خواهم به زندگی برگردم.

متهم این پرونده برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نازی
Estonia
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
۰
۰
كاش مشكل آدما فقط با پول حل میشد..... آدما بیشتر از هرچیزی تنها و بی پناهن
عباس از اراك
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
درسته كه پول نمیاره خوشبختی ولی وقتی نداری حتما بدبختی

نیازمندی ها