رئیس پلیس فتا ایلام گفت: فردی که به خاطر تعصب به تیم فوتبال به یکی از همشهریانش فحاشی اینترنتی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۹۷۶۲۵۷
تعصب بی‌جا دردسر ساز شد

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سرگرد علی جمالی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر انتشار اکاذیب و توهین در تلگرام توسط فرد یا افرادی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های فنی و تخصصی توسط کارشناسان این پلیس متهم شناسایی و دستگیر و جهت ادامه مراحل رسیدگی به پرونده به پلیس فتا احضار شد.

سرگرد جمالی تصریح‌کرد: متهم در ابتدا منکر موضوع ، اما پس از مواجهه با مستندات محکم و غیرقابل انکار به بزه ارتکابی معترف شد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان گفت: متهم مدعی شد عاشق تیم فوتبال هستم، شاکی نیز عاشق تیم رقیب است. به خاطر تعصب به تیمم برای شاکی که از تیم رقیب حمایت می‌کرد پیام‌ها و کامنت‌هایی در شبکه‌های اجتماعی درج کردم که این کار به دلیل عدم آگاهی از تبعات بعدی و قوانین جرائم رایانه‌ای اتفاق افتاده و اینک از کرده خود پشیمانم.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد یادآور شد که لازمه کار و فعالیت در هر حوزه‌ای آشنایی با قوانین و مقررات آن حوزه است.

وی خاطر نشان کرد:با توجه به این مسائل کاربران که در فضای سایبر فعالیت دارند باید آشنایی کاملی با قوانین و مقررات این حوزه به خصوص قانون جرائم رایانه‌ای داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نسترن
Estonia
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
۰
۰
كاسه ی داغتراز آش حكایت همین آدماس
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها