مدیر شعبه ارتباطی اتحادیه حمل و نقل و ارتباطات کشور چین گفت: برای سرمایه گذاری در اجرای شبکه ریلی و بندر خشک و کاهش هزینه و زمان ترانزیت کالا به ایران آمادگی داریم.
کد خبر: ۹۷۶۲۰۳
چین در قزوین بندر خشک احداث می‌کند

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، یک هیئت چینی برای بررسی اجرای پروژه های راه سازی و شبکه ریلی وارد قزوین شد و با رئیس اتاق بازرگانی قزوین دیدار و گفتگو کرد.

این هیئت متشکل ازهفت نفر از سرمایه گذاران و مدیران اتحادیه حمل و نقل و ارتباطات کشور چین و مدیر مرکز هماهنگی شعبه پل زمینی ارتباطی اتحادیه حمل و نقل و ارتباطات کشور چین، معاون دبیرکل لجستیک پل زمینی و ارتباطی آسیا و اروپا، معاون مدیرکل شرکت خدمات ریلی بین المللی با مسئولیت محدود، معاون مدیر اتحادیه شهرهای جاده ابریشم با حضور در اتاق بازرگانی قزوین با مدیران بازرگانی استان گفتگو کردند.

«یو جینگ یو» مدیرمرکز هماهنگی شعبه پل زمینی ارتباطی اتحادیه حمل و نقل و ارتباطات کشور چین گفت: مهمترین هدف از سفر این هیئت تجاری و بازرگانی توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری است که امیدواریم بعه نتایج خوبی دست یابیم.

وی افزود: برای ادامه مسیر ریلی جاده ابریشم که می تواند در کاهش هزینه های ترانزیت کالا دراین مسیر موثر باشد مصمم هستیم و امیدواریم طرح های مهمی را عملیاتی کنیم.

یو جینگ یو بیان کرد: بخشی از محموله هایی که از شهر «ای ایوو» چین به مقصد ایران با کشتی بارگیری می شود حدود ۴۰ روز در راه است که با اجرای شبکه ریلی می توان این مدت را به ۲۰ روز کاهش داد.

وی تصریح کرد: حجم ۴۰ میلیارد دلاری تجارت ایران و چین ایجاب می کند تا با توسعه شبکه ترانزیت کالا و شبکه ریلی برای کاهش هزینه و زمان جابجایی اقدام شود که با استفاده از ظرفیت های موجود و همکاری مشترک می توانیم به طرح های خوبی برسیم.

یو جینگ یو اظهارداشت: بیشتر محموله ها از طریق دریا به بندرعباس می رسد و ما تمایل داریم با توسعه مسیرهای ریلی برای توسعه روابط تجاری و بازرگانی و کاهش هزینه ها اقدام کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
كاسپین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
۰
۰
حالا چرا قزوین ؟؟؟؟
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
۰
۰
پس قراره قاچاق كالا بیشتر و بیكاری تشدید بشه ...
هر دم از این باغ بری میرسد ...

نیازمندی ها