با اذعان به پایبندی ایران به تعهداتش در برجام

تونر: ایرانی‌ها شاهد مقداری کاهش در میزان تحریمهایشان بوده‌اند

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: به خاطر پایبندی که آنها (ایرانی ها به برجام)داشته اند شاهد مقداری کاهش در میزان تحریمهایشان بوده اند.
کد خبر: ۹۷۶۱۵۷
تونر: ایرانی‌ها شاهد مقداری کاهش در میزان تحریمهایشان بوده‌اند

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، مارک تونر گفت: به نظرم هنوز این اقدامی نابهنگام است که بخواهیم قضاوتی درباره اینکه دولت آتی آمریکا با توافق با ایران چه کاری انجام خواهد داد یا نخواهد داد،داشته باشیم.دوم اینکه ما قصد نداریم که به تمامی لفاظی های سیاسی که از ایران به گوش می رسد پاسخ دهیم.همانطور که جان کری وزیر خارجه در بروکسل گفت و من هم بر روی این موضوع تاکید می کنم که همانطور که می دانید آنچه که ما بر روی آن توافق کرده ایم تنها بین ما و ایران نبوده است بلکه گروه پنج به علاوه یک هم سبب شده است که طرح جامع اقدام مشترک موثر باشد.

تونر افزود: این توافق به روشی موثر تمامی راهای ایران به طرف سلاح اتمی را قطع کرده است و به خاطر پایبندی که آنها (ایرانی ها به برجام) داشته اند شاهد مقداری کاهش در میزان تحریمهایشان بوده اند. تاکنون تمامی طرف‌ها و تمامی جناح‌ها به تعهداتشان بر اساس طرح جامع اقدام مشترک پایبند بوده اند و همانطور که می دانید این توافق موثر بوده است و معتقدیم که این توافق خوبی است و ما قویا چه به طور علنی و چه در نهان می گوییم که این موضوع را به دولت آتی آمریکا هم منتقل می کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
s
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
۰
۰
برید به جهنم ، عوضی های جن صفت .
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
۰
۰
قضیه قورباغه و آب جوش...
ایرانمهر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
۰
۰
نیت شما خوب نیست و فقط می خواهید همیشه با زور و اعمال قدرت حرف خودتون رو به كرسی بنشونید. و همیشه می خواهید كه همه در جهت منافع شما قدم بردارند. و هیچ احترامی به قول و عهد خودتون هم قائل نیستید تا چه رسد به اینكه به حق و حقوق دیگران اهمیت دهید!!
رها
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
۰
۰
در قبال واكذاری كل صنعت هسته ای عادلانه بوده ! پس چرا از آتش زدن پرچم تجاوزتان ناراحت میشوید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها