قطارهایی در دنیا وجود دارد که سفر با آنها نه تنها کسل کننده و عذاب آور نیست بلکه به دلیل ویژگی های خاصش آنقدر لذت بخش است که نمی خواهید زمان سفر تمام شود، مانند همین قطار که تصاویر آن را در ادامه می بینید.
کد خبر: ۹۷۵۹۹۴
قطاری مخصوص پولدارها + تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مشرق، تصور بسیاری از ما ایرانی ها از قطار یک وسیله نقلیه اعصاب خرد کن است که اتلاف وقت یکی از ویژگی های بازر آن است. البته این دلیل نمی شود که به راحتی تکان های شدید و جای کم این مطمئن ترین وسیله نقلیه فعلی را فراموش کنیم. اینکه قطارهای ما مشکل دارند یا قطارهای بقیه دنیا! چندان مهم نیست، مهم این است که قطارهایی در دنیا وجود دارد که سفر با آنها نه تنها عذاب آور نیست بلکه لذت بخش نیز هست. توان خرید بلیت این قطارهای مجلل را هرکسی ندارد، چون قیمت بلیت هایشان چندین برابر قطارهای معمولیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
۰
۰
این قطار را باید مردم ایران سوار می شدند كه دارای اینهمه ثروت خدادادی است. ولی سوختن در كابینهای زوار دررفته نصیبشان شد..
یونس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
۰
۰
خوش بحالشون ما كه با این قطارهای دوران قجر كه یا بوی گند میده ،هم تاخیر داره هم قدیمیه و خسته كنندس داریم میسوزیم و میسازیم. البته تغییر داریم منتها در باصطلاح خصوصی سازی و بالا بردن بی رویه قیمت بلیط بدون هیچگونه افزایش خدمات رفاهی برای مسافران بیچاره صدای مسافران هم كه بگوش هیچكی نمیرسه تازه همه اینها به كنار ازین ببعد باید تا مقصد ایه الكرسی بخونیم یوقت قطارها بهم نزنن
samira
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
۰
۰
یاد قطارهای خوب خودمون افتادم.
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
۰
۰
حالا قطار كه هیچی اگر پول بغلت باشد وسوار شتر هم بشوی ورویش خوابت ببرد انگار درپر قو خوابیده ای
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۸
۰
۰
مثل قطار تبریز مشهده
روحشان شاد..........
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها