عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی گفت: ما اگر صد تا کتاب می‌نوشتیم و سخنرانی میکردیم به اندازه رفتاری که آمریکا با ما داشت و به تعهداتش عمل نکرد نمی‌توانست تاثیر داشته باشد، ما در مذاکرات ذوق زدگی داشتیم و‌ چوبش را خوردیم.
کد خبر: ۹۷۵۹۴۹
ضرغامی: چوب ذوق‌زدگی‌مان را خوردیم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل ازفارس، عزت‌الله ضرغامی عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی در مراسم روز دانشجو در دانشگاه صنعتی شریف گفت: الان بهترین فرصت برای مقاوم سازی اقتصاد و تولید ملی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی است، مشکل کشور رویه‌هاست، در دنیا موسساتی هستند که فقط رویه می‌نویسند و کارها دقیق جلو می‌رود.

وی درباره پشیمانی برخی از تسخیرکنندگان لانه جاسوسی گفت: اینها در اقلیت هستند اگر چند نفر اظهار پشیمانی می‌کنند نباید ملاک قرار داده شود، این روزها که برخی برای بزک کردن رژیم طاغوت تلاش می‌کنند جای بحث در رابطه با رفتار رژیم شاه در سال 32 با دانشجو و دانشگاه خالی است.

عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: اگر آن چیزی که در مورد برجام امروز وجود دارد درست استفاده شود برای وحدت ملی ظرفیت است، ما اگر صد تا کتاب می‌نوشتیم و سخنرانی میکردیم به اندازه رفتاری که آمریکا با ما داشت و به تعهداتش عمل نکرد نمی‌توانست تاثیر داشته باشد، ما در مذاکرات ذوق زدگی داشتیم و‌ چوبش را خوردیم.

وی افزود: حل مشکلات اساسی کشور و تقویت جبهه انقلاب را وظیفه خود می‌دانم.
ضرغامی در مورد سوالی پیرامون عملکردش در سازمان صدا و سیما بعد از فتنه ۸۸ گفت: من با کروبی رفاقت داشتم ولی در زمان انتخابات از ما می‌خواست یک مستند تبلیغاتی را پخش کنیم که شورای مربوطه آن را تایید نکرد و من مجبور شدم از رهبری کمک بگیرم که ایشان فرمودند پخش کنید.

رئیس سابق صدا و سیما ادامه داد: بعد از انتخابات ۸۸ و مصاحبه‌ای که موسوی انجام داد و گفت برنده انتخابات است و بعد از بیانیه‌ای که داد از من خواست به تلویزیون بیاید و مستقیم یک بیانیه بخواند حتی ما گفتیم در برنامه‌ای حضور داشته باشد که یک مجری در کنارش بنشیند یا یکی از منتقدان در آن حضور داشته باشد و حرفهای‌شان را بزنند ولی موسوی قبول نکرد و گفت فقط باید در یک برنامه زنده مستقیم بیانیه‌اش را بخواند که این کار شدنی نبود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
۰
۰
ذوق زدگی كدومه ؟؟ رفتیم توافق كنیم كه جنگ نشه اما آنها زیرش زدن از حالا به بعد هم خدا به خیر كنه

نیازمندی ها