معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به تلاش وزارت نفت برای اجرای برنامه‌های HSE گفت: برنامه ویژه‌ای برای بهبود وضعیت زیست‌محیطی در پارس جنوبی داریم.
کد خبر: ۹۷۵۸۱۲
نجات محیط زیست در پارس جنوبی

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، معصومه ابتکار صبح سه‌شنبه در بدو ورود به بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور توسعه استان بوشهر صورت گرفته است و شاهد اجرای برنامه‌ها و طرح‌های متنوعی در نقاط مختلف این استان هستیم و ارزیابی عملکرد این استان مطلوب است.

وی با اشاره به اجرای برنامه HSE در منطقه پارس جنوبی توسط وزارت نفت، اضافه کرد: برای کنترل آلایندگی‌های زیست‌محیطی در منطقه پارس جنوبی برنامه ویژه‌ای داریم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خاطرنشان کرد: برنامه‌های ویژه‌ای در وزارت نفت برای بهبود وضعیت زیست‌محیطی در منطقه ویژه پارس جنوبی تدوین شده است.

وی تصریح کرد: دولت برنامه ویژه‌ای را برای بهبود وضعیت زیست‌محیطی و مقابله با آسیب‌های این بخش دارد و در استان بوشهر نیز اقدامات خوبی اجرا خواهد شد.

ابتکار ادامه داد: مدیریت پساب در برنامه است تا در زمینه بهبود شرایط محیط زیست اثرگذار باشد.

گفتنی است؛ معاون رئیس جمهور در نشست شورای اداری استان بوشهر که پیش از ظهر سه‌شنبه با حضور استاندار، مدیران استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی دارند، حضور خواهد یافت.

برگزاری نشست مشترک با اقشار مختلف با موضوع مشارکت در حفظو بهبود محیط زیست، حضور در همایش گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی، حضور در برنامه زنده صدا و سیما، نشست با حامیان دولت در استان از دیگر برنامه‌های خانم ابتکار در استان بوشهر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها