دادستان عمومی و انقلاب رباط‎کریم خبر داد

تشکیل پرونده برای یکی از اعضای شورای شهر پرند به اتهام رشوه

نائب رئیس شورای اسلامی شهرستان بناب گفت: دستگیری شهردار بناب و دو کارمند شهرداری در راستای دستگیری عضو شورای این شهرستان و در ادامه بررسی پرونده رشوه و تبانی بوده است.
کد خبر: ۹۷۵۳۹۵
دستگیری شهردار و دو کارمند شهرداری در ادامه پرونده رشوه و تبانی/ تصمیم گیری برای نحوه اداره شهر در جلسه فردا

به گزارش جام جم آنلاین ،محمد علی حیدریان در گفت و گو با میزان گفت: روز گذشته شهردار بناب به همراه دو تن از کارمندان این شهرداری برای بیان برخی از توضیحات از سوی مراجع قضایی فراخوانده شدند.

وی افزود: بعد از این اتفاق اعلام شد که شهردار شهرستان بناب به دلیل برخی اتهامات و بیان توضیحات به همراه دو تن از کارمندان شهرداری دستگیر شده اند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهرستان بناب در پاسخ به این پرسش که آیا دو فرد دستگیر شده به همراه شهردار بناب از معاونان این مقام مسئول بوده اند یا خیر؟، اظهار کرد: یکی از افراد دستگیر شده، رئیس دفتر شهردار و فرد دیگر مسئول تدارکات شهرداری بوده که اکنون اتهاماتی به این افراد وارد است.

حیدریان با اشاره به دستگیری یکی از اعضای شورای شهر بناب تصریح کرد: چندی پیش نیز یکی از اعضای شورای شهر بناب دستگیر شده بود و پیش بینی می شود دستگیری شهردار و دو همراه وی نیز در راستای دستگیری عضو شورای شهرستان بناب و در ادامه پرونده رشوه و تبانی باشد.

وی درخصوص اقدامات صورت گرفته به منظور معرفی عضو علی البدل در شورای شهرستان بناب اظهار کرد: مقرر شده پس از مشخص شدن وضعیت عضو دستگیر شده شورای شهرستان فرد جایگزین وی از میان اعضای علی البدل معرفی شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهرستان بناب از بررسی زوایای دلایل دستگیری شهردار در جلسه فردای شورای شهر خبر داد و تاکید کرد: فردا سه شنبه در جلسه علنی شورای شهرستان بناب درخصوص وضعیت اداره شهر تا مشخص شدن تکلیف شهردار بررسی های لازم صورت گرفته و تصمیمات جدیدی را اتخاذ خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها