مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: شاخه جنوبی امتداد بزرگراه شهید همت به سمت شهرستان فردیس و ملارد احداث می شود.
کد خبر: ۹۷۴۹۱۶
شاخه جنوبی بزرگراه همت احداث می شود

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، ابوالفضل باقرنیا، افزود: دولت مجوز احداث شاخه جنوبی بزرگراه شهید همت به طول 6 کیلومتر را صادر کرده و مناقصه آن برای جذب سرمایه گذار نیز برگزار شده است.

وی ادامه داد: آخرین بررسی ها و اقدامات در این خصوص در حال انجام تا در آینده ای نزدیک کلنگ احداث این قطعه از بزرگراه به زمین زده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی البرز با اشاره به آثار احداث این بخش از بزرگراه شهید همت، تصریح کرد: شهرستان فردیس در استان البرز بیش از 500 هزار نفر جمعیت دارد و احداث این شاخه از بزرگراه باعث می شود که حجم خودروی کمتری به سمت آزادراه تهران - کرج روی بیاورند و می تواند بار ترافیکی پل فردیس و پل کلاک که همواره دارای ترافیک سنگین است را کاهش دهد.

باقرنیا همچنین گفت: در صورت آغاز این پروژه پیش بینی می شود که برای احداث آن 220 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز ادامه داد:‌ پروژه ادامه بزرگراه شهید همت تا کرج نیز همانطور که وعده داده شده در سال 96 به پایان می رسد و همزمان کنارگذر شمالی کرج نیز که بزرگراه همت را به آزادراه کرج - قزوین متصل می کند از سوی شهرداری کرج و با مساعدت دولت در حال احداث است.

باقرنیا خاطرنشان کرد: ارزش اراضی در اختیار قرار گرفته برای احداث کنارگذر شمالی کرج از سوی دولت نزدیک به یکهزار میلیارد تومان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها