عضو هیات نظارت بر اجرای برجام گفت: بدون تردید تحریم‌ها با هر عنوانی برقرار، تایید و یا تمدید شود نقض صریح برجام است.
کد خبر: ۹۷۴۵۸۲
دست ایران برای مقابله به مثل در فضای هسته ای بسته نیست

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، علی اکبر ولایتی پس از دیدار با نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه و در جمع خبرنگاران تصریح کرد:بدون تردید تحریم ها با هر عنوانی برقرار، تایید و یا تمدید شود نقض صریح برجام است.

وی با بیان اینکه « حدود 10 روز پیش هیات نظارت بر اجرای برجام به ریاست رئیس جمهور تشکیل جلسه داد» افزود: جمهوری اسلامی ایران در مقابل هرگونه نقض برجام ایستادگی خواهد کرد و آمادگی های لازم را برای مقابله به مثل دارد.

عضو هیات نظارت بر اجرای برجام تاکید کرد: دست جمهوری اسلامی ایران برای مقابله به مثل در فضای هسته ای بسته نیست و ما با اقتدار کار خود را در استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای در چارچوب مقررات بین المللی ادامه می‌دهیم.

ولایتی با اشاره به پیروزی های پی در پی و ارزشمند ایران و متحدانش در منطقه خاطر نشان کرد: این کار آمریکایی برای دلگرمی دوستان و عوامل شکست خورده شان در منطقه است.

وی گفت: در طول حدود 11 ماه از اجرای برجام در رفتار آمریکایی ها هیچ تغییری به ویژه در مسائل اقتصادی صورت نگرفته است.

ولایتی تصریح کرد: آمریکایی ها در طول جلسات ایران با 1+5 قول داده بودند که به هیچ وجه کاری نکنند که مخل روح حاکم بر برجام و بندهای آن باشد.

عضو هیات نظارت بر اجرای برجام گفت: تمدید تحریم ها که البته هنوز به امضای رئیس جمهور آمریکا نرسیده است نقض صریح برجام و خلاف توافقات صورت گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها