قاتل پسرعمه دستگیر شد

جزییات جنایت شبانه فشم +عکس

جوانی که در منطقه فشم دست به جنایت زده بود،‌ در کمتر از 24 ساعت شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۹۷۴۴۶۶
جزییات جنایت شبانه فشم +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از پلیس آگاهی تهران بزرگ، ساعت 20:00 روز پنجشنبه هفته گذشته، وقوع یک فقره جنایت در منطقه فشم – کوچه حسینی به کلانتری 162 فشم اعلام شد.

با حضور مأمورین در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که پدر مقتول در مراجعه به منزل مجردی فرزندش و پس از ورود به داخل خانه، در حالیکه چاقویی در داخل سینه پسرش بجای مانده بود با جسد فرزندش روبرو شده است.

پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور قاضی مهرطلب، رئیس حوزه قضایی رودبار قصران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اظهارات پدر مقتول

پدر مقتول به کارآگاهان گفت: پسرم بنام زین الدین (18 ساله) چند خانه آن طرفتر از خانه خودمان، بهمراه تعدادی از بچه های فامیل به صورت مجردی در محل جنایت زندگی می کرد؛ ساعت 20:00 به دنبال پسرم رفته بودم که ناگهان پس از ورود به داخل خانه، با جسدش در داخل خانه روبرو شدم.

پلیس به دنبال شناسایی صاحب کتانی ها

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در بررسی محل جنایت با یک جفت کتانی روبرو شدند که ابتدا تصور می شد متعلق به مقتول است اما با عدم شناسایی کتانی ها توسط اعضای خانواده مقتول ، شناسایی صاحب کتانی ها در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

همزمان با تحقیقات جهت شناسایی صاحب کتانی ها، کارآگاهان در تحقیقات میدانی از محل جنایت و با بررسی اظهارات تعدادی از همسایگان اطلاع پیدا کردند که آنها جوانی را در غروب روز جنایت مشاهده کردند که با پای برهنه از محل جنایت خارج و دوان دوان از محل دور شده است؛ همین موضوع نیز باعث شده بود تا احدی از همسایگان طی تماس با پدر مقتول این موضوع را اطلاع دهد و او نیز ساعتی بعد و در پی عدم پاسخگویی فرزندش به تماس های تلفنی، به محل جنایت مراجعه و با جسد فرزندش روبر شود.

شناسایی و دستگیری متهم پرونده

در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اداره پلیس آگاهی تهران بزرگ با همکاری مأمورین کلانتری 162 فشم اطلاع پیدا کردند که یکی از بستگان مقتول بنام «حجت» (پسردایی مقتول) با پای برهنه در منطقه گیلاوند مشاهده شده است؛ در ادامه و با شناسایی تصویر بدست آمده از حجت توسط همسایگان، کارآگاهان به منطقه گیلاوند اعزام و موفق به دستگیری «حجت.الف» (18 ساله) شدند.

اعتراف به جنایت

«حجت.الف» در اظهاراتش صراحتا به ارتکاب جنایت و قتل پسرعمه اش اعتراف و در خصوص نحوه ارتکاب آن به کارآگاهان گفت: روز پنجشنبه 11 آذر ماه سال جاری از طریق لوله گاز خودم را به داخل بالکن کشیده و از آنجا وارد خانه شدم؛ مقتول در حال مشاهده تلویزیون بود؛ به سمت مقتول حمله ور شدم و در حالیکه بر روی زمین دراز کشیده بود خودم را به روی سینه اش رساندم؛ با چاقویی که از قبل تهیه کرده بودم چند ضربه به او وارد کرده و پس از آن به سرعت از خانه خارج شده و از محل متواری شدم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: تحقیقات در پرونده در مراحل مقدماتی قرار دارد و با توجه به وجود برخی ابهامات در پرونده و همچنین برخی تناقضات در اظهارات متهم در خصوص انگیزه واقعی جنایت ، رسیدگی تخصصی جهت شناسایی دقیق نحوه ارتکاب جنایت و انگیزه آن از سوی متهم، در دستور کار کارآگاهان قرار گرفته و متهم پرونده نیز با قرار بازداشت موقت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
اردلان
-
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
۰
۰
جام جم عزیز چرا این خبر شما انقدر ناقصه ...خوب به چه دلیل اینكارو كرده ؟؟
امید
-
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
۰
۰
در خبر نوشتید از لوله گاز رفته بالا پس از قبل تو خونه نبوده پس چرا باید كفشاشو در بیاره دلیل نداره پا برهنه فرار كنه .... جمله ها با هم نمیخونه خبر متناقض هست
نسرین
-
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
۰
۰
چه احمقانه و وحشیانه!!!!!!حتما خصومت بزرگی داشته كه با این قصاوت جوان مردم را كشته
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
۰
۰
تیتر زدید جزییات جنایت فشم ما كه هرچه خوندیم از جزییات خبری نبود باید بگیم هركول پوواروبخونه تا به ما بگه
محمد.. شریف
Germany
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
۰
۰
آقا.... پلیس باید اول كشف كنه قاتل چه وقت وبرای چه كفش هایش را در آورده . چون گفته از دیوار رفتم توی اطاق و پریدم روی مقتول . پوارو كجائی..؟
نرم افزار موبایل
-
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
۰
۰
ازافغانیهاهرچی بگیدبرمیاد شده لس انجلس براشون این مملكت
نوذر
Saudi Arabia
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
۰
۰
سیندرلا كفشش رو جا گذاشته!!!!
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
۰
۰
به نظر من قاتل خیلی كینه مقتول رو به دل داشته كه این كارو كرده و با این قصاوت عمل كرده به احتمال زیاد در اون خانه مجردی اتفاقاتی افتاده كه این جوان را به سر حد قاتل شدن كشونده و وظیفه پلیس این هست كه علاوه بر دستگیری متهم علت واقعی قضیه رو مشخص كند ضمن اینكه از عملكرد سریع نیروی انتظامی تشكر میكنیم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها