فرمانده انتظامی پلدختر گفت: جاده پلدختر – اندیمشک که عصر امروز جمعه مسدود شده بود بازگشایی شد.
کد خبر: ۹۷۴۲۳۹
بازگشایی محور پلدختر–اندیمشک

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ صفر عبدالوند امشب در جمع خبرنگاران شهرستان پلدختر اظهار داشت: محور پلدختر – اندیمشک در روستای جلوگیر به علت تصادف 2 دستگاه کامیونت ایسوزو و خاور ساعت 16 و 30 دقیقه عصر جمعه مسدود شد.

وی با اشاره به بازگشایی این مسیر افزود: این محور با تلاش عوامل راهداری و تیم‌‌های امدادی ، پلیس راه و نیروی انتظامی شهرستان پلدختر با گذشت 2 ساعت و نیم، ساعت 19 امشب بازگشایی شد.

فرمانده انتظامی پلدختر بیان کرد: هم اکنون مسیر رفت و برگشت جاده پلدختر-اندیمشک باز و رفت و آمد در آن به صورت عادی جریان دارد.

وی در مورد وضعیت مصدومان این حادثه نیز عنوان کرد: در اثر این حادثه رانندگان این دو وسیله نقلیه به‌شدت مصدوم شدند که توسط اورژانس 115 و با همکاری نیروی انتظامی به بیمارستان پلدختر منتقل شدند.

فرمانده انتظامی پلدختر با بیان اینکه علت این حادثه رانندگی توسط کارشناس پلیس‌ راه در دست بررسی است.

به گزارش تسنیم، بارش شدید باران که از شامگاه چهارشنبه در استان لرستان آغاز شده بنا بر اعلام سازمان هواشناسی تا ظهر فردا ادامه دارد؛ میزان بارش باران در شهرستان پلدختر تا عصر امروز 75 میلی متر بوده است.

بارش شدید باران سبب قطع برق تعدادی از روستاهای پلدختر شده است و آزادراه خرم آباد-پل زال نیز از بامداد پنجشنبه مسدود شده و تلاش‌ها برای بازگشایی این مسیر ادامه دارد و بنابر اعلام مسئولان تا عصر فردا به طور موقت بازگشایی می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها