مردی که پس از قتل همسر و دو فرزندش، جسدشان را در کمد دیواری گذاشته بود، جنون ندارد. مرد جنایتکار در حضور بازپرس جنایی صحنه قتل را بازسازی کرد.
کد خبر: ۹۷۳۸۹۷
بازسازی صحنه قتل عام خانوادگی +عکس

به گزارش جام‌جم، بعد از ظهر سوم آذر سال گذشته مردی با پاسگاه نعمت‌آباد تهران تماس گرفت و راز قتل اعضای خانواده مستاجرش را فاش کرد.

ماموران با حضور در آنجا مشاهده کردند در یکی از طبقات بوی تعفن می‌آید و اجساد زن جوان همراه پسر دو ساله و 20 روزه‌اش داخل کمد دیواری قرار دارد و به نظر می‌رسد چند روزی از مرگ آنها می‌گذرد. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد آنها براثر خفگی به قتل رسیده‌اند. با دستور بازپرس سجاد منافی‌آذر اجساد به پزشکی قانونی منتقل شد .

ماموران با تحقیق از صاحبخانه که اجساد را یافته بود،متوجه شدند مرد مستاجر معتاد بوده و چند روز پیش به‌دلیل درگیری با صاحبخانه و شکستن شیشه‌های خانه او، بازداشت شده است.

متهم 31 ساله از زندان برای تحقیقات به شعبه سوم دادسرای جنایی تهران منتقل شد و در تحقیقات قضایی اعتراف کردکه چون معتاد بوده و نمی‌توانسته بدهی‌اش را بپردازد، ابتدا همسرش را با شال خفه کرده و بعد از آن دو کودکش را خفه کرده و داخل کمد قرار داده است. بعد می‌خواسته خود را حلق آویز کند که موفق نشده است. متهم سپس با صاحبخانه درگیر شده و شیشه‌های خانه را شکسته بود تا بگوید در زمان قتل در بازداشت بوده است.

متهم پس از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد. این در حالی بود که چند روز پیش کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادند این مرد در زمان ارتکاب جنایت جنون نداشته است .

با توجه به این که دو کودک فوت شده جد پدری دارند اما تاکنون اقامتگاه او از سوی پلیس شناسایی نشده، بازپرس پرونده طبق ماده 356 قانون مجازات اسلامی از دادستان درخواست کرده تا برای متهم به قتل از طرف اولیای‌دم درخواست قصاص یا دیه را مطرح کند.

خانواده زن جوان نیز با حضور در دادسرا برای دامادشان درخواست قصاص کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
مریم
-
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
۰
۰
چه مملكت گل و بلبلی هرروز قتل تو تهران چه خبره
غمگین
-
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
۰
۰
آشغال جنایتكار بی بوته بكدامین گناه دو كودك معصومت را اینگونه كشتی بعد هم با آب و تاب تعریف كردی پست فطرت آدمكش
بابك
-
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
۰
۰
لجن زار جامعه به همچین آدمی میگن..... زندگی یك زن و دوتا بچه ی بی گناه رو هم توی لجن خودش نابود كرد ....... كاش هیچوقت زنهای جامعه مون با همچین لجنهایی ازدواج نمیكردن. والله مجردی و گرسنگی بهتر از زندگی با اینطور آدماس
محمد
-
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
۰
۰
از این نوع خانواده ها ممكنه هر كسی در اطرافش ببینه و همه جامعه در خصوص این جنایت ها مسئولند بخصوص مسئولین با مسئولیت بیشتر .
من خودم یكی از این خانواده ها رو میشناسم كه حتی یكبار بحث خودكشی رو به میون می اورد .....
من كه تا حدودی كمك مالی به اون می كنم توان آنچنانی ندارم كه همیشه اینطور باشه .
ای كاش اونهایی كه وضع خوبی دارند به اینطور آدمها كمك كنند كه حداقل بچه های این خانواده ها كه هموطن ما هستند از آب و گل دربیان .... ای كاش ......
نرم افزار موبایل
-
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
۰
۰
این حیوان دیو سیرت را اعدام كنید
رضا
-
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
۰
۰
لطفا از اینگونه مطالب نزارید , با خوندنشون افسردگی گرفتیم،بسه دیگه ، اگر تكرار بشه سایت جام جم رو تحریم میكنیم
ناشناس
-
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۱
۰
۰
مقصر بعضی زنها هستن كه با هر لجنی تن به ازدواج میدن و بدتر از اون بچه دار میشن
سحر
-
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
۰
۰
واقعا متاسفم اگه خانواده قصاص نكنه اینجور ادمای پست رو دادگاه باید قصاص بكنه من خودم مادرم بیچاره طفلای معصوم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها