لحظه دیدنی ملاقات دوقلوهای بهم چسبیده از سر بعد از جدایی، دو قلوهای بهم چسبیده آمریکایی در طی عملی ۲۷ ساعته از یکدیگر جدا شدند.
کد خبر: ۹۷۳۵۱۶
لحظه دیدنی ملاقات دوقلوهای بهم چسبیده از سر بعد از جدایی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رکنا ، جادون و آنیاس مک دونالد ۱۳ ماهه از ناحیه سر به یکدیگر متصل بودند. پزشکان آمریکایی طی عملی بسیار طولانی توانستند این دو خواهر را جدا کنند. این عمل که بیشتر شبیه معجزه بود. ماه پیش در بیمارستان مونته فیور انجام شد.

با گذشت یکماه از عمل، حال دوقلوها رضایت بخش است. زخم های خواهران مک دونالد به سرعت در حال بهبودی است. جادون و آنیاس هرگز شانس دیدار یکدیگر را آنها از روبه رو نداشتند. قادر به تکان خوردن و یا نشستن نبودند. و وقتی برای اولین بار در مقابل هم قرار گرفتند. لحظه بسیار دیدنی توسط دوربین ها شکار شد. دوقلوها به محض دیدن یکدیگر دچار حیرت شده دهانشان از تعجب باز ماند. آن لحظه برای همیشه در این تصویر ثبت شد.هزینه این عمل اما بسیار سنگین بود. بیمارستان ۲.۵ میلیون دلار برای جدا کردن این دو خواهر از خانواده مک دونالد دریافت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
نوذر
-
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
۰
۰
های نگو كه اینها چقدر خوش شانس بودن كه تونستن از هم جداشون كنن..... امان هی وای وای یاد لاله و لادن افتادم یازیخ بالالار!!!
سجاد
-
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
۰
۰
دست خداست.... واقعا خیلی شانس آوردن...... زندگیشون معمولی خواهد بود
سوری
-
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
۰
۰
خدا رو شكر. ای كاش لاله و لادن ما هم زنده بودن. همیشه اشكم برای این دوقلوها در میاد. البته دم خدا و دكترهاشونو هم گرم
بی نام
-
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
۰
۰
خدا راشكر ای كاش جداسازی لاله و لادن هم با موفقیت انجام شده بودبرای شادی روحشان صلوات
نرم افزار موبایل
-
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
۰
۰
تبریك به علم پزشكی.پروردگارابیامرزددوقلوهای ایرانی لاله ولادن

نیازمندی ها