رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان از اولین و بزرگترین وقف برای امنیت کشور در شهرستان رفسنجان به مبلغ تقریبی 114 میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۷۳۴۹۹
اولین وقف امنیت کشور در رفسنجان

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمین مهدی پورمحمدی گفت: یکی از مهم ترین تمهیدات دین اسلام در راستای دور اندیشی و تامین آینده مسلمین و پایه ریزی سنت حسنه وقف است.

پورمحمدی، شهرستان رفسنجان را جزو شهرستانهای نمونه کشور در امر وقف برشمرد و افزود: با وقف 80درصد از درآمد حدود200هزار متر مربع باغ پسته، با ارزش تقریبی40میلیارد ریال جهت مشارکت در احداث پاسگاه بیاض صورت پذیرفته است.

وی از وقف دیگری به میزان 30میلیارد ریال خبر داد و گفت: این موقوفه جهت احداث ساختمان فرماندهی انتظامی رفسنجان با 2000 متر زیر بنا صورت گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین پور مهدی اظهار کرد: در حوزه امنیت در شهرستان رفسنجان شش وقف دیگر به ارزش تقریبی 45میلیارد و 530میلیون ریال صورت گرفته است.

رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان تاکید کرد: اقدامی که خیرین در این زمینه انجام داده‌اند در نوع خود کم نظیر است و استمرار آن نیاز به حمایت همه جانبه و مشارکت مردم و مسئولان دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها