تازه داماد زمانی که دستمزدش را خرج شیشه کرد، برای به‌دست آوردن پول دست به اقدام عجیبی زد و با سرقت کیف زنی، او را تا یک قدمی مرگ پیش برد.
کد خبر: ۹۷۳۳۴۰
اقدام عجیب تازه دامادی که دستمزدش را دود کرد

به گزارش جام‌جم، روز‌های پایانی آبان امسال زنی میانسال با حضور در شعبه چهارم دادیاری دادسرای ناحیه 34 تهران از راننده خودروی تیبا به اتهام کیف قاپی شکایت کرد.

شاکی به قاضی میروکیلی گفت: شب حادثه در حال بازگشت به خانه‌ام بودم که احساس کردم فردی در تعقیبم است. همین که سرم را چرخاندم، راننده خودروی تیبا دستش را به سمت کیفم انداخت تا آن را سرقت کند. در مقابل سارق مقاومت کردم اما او دست‌بردار نبود و مرا تا مسافتی روی زمین کشید. داخل کیفم گوشی تلفن همراه و 40 هزارتومان بود.

همزمان با این شکایت، با دستور دادیار پرونده متهم تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دستگیر شد. متهم برای ادامه تحقیقات به شعبه چهارم دادیاری نزد قاضی میروکیلی منتقل شد و در تحقیقات قضایی گفت: من دو سالی شیشه مصرف می‌کردم و دیگر انگیزه‌ای برای ادامه زندگی نداشتم. یک سال پیش به طور اتفاقی با دختری که دوست صمیمی خواهرم بود آشنا شدم. در پی این آشنایی دلباخته او شدم وانگیزه‌ای برای ترک اعتیاد پیدا کردم.

وی افزود: او در مدت یک سال به من خیلی کمک کرد تا اعتیادم را ترک کنم. بعد به خواستگاری دختر مورد علاقه‌ام رفتم وبه اوقول دادم دیگر هیچ‌وقت به سمت اعتیاد نروم. عقد کردیم و سه ماه پیش به خانه بخت رفتیم. خودرویی خریدیم. صبح‌ها همسرم با این خودرو به‌عنوان سرویس مدرسه کار می‌کرد و بعد از ظهرهاتا شب من با همان خودرو کار می‌کردم. زندگی‌مان خوب پیش می‌رفت تا این‌که چند هفته پیش دوباره وسوسه مصرف شیشه سراغم آمد. آن شب با پولی که از مسافرکشی به‌دست آورده بودم، شیشه خریده و مصرف کردم. مانده بودم با چه رویی به خانه بازگردم. تصمیم عجیبی گرفتم و در خیابان با دیدن یک زن میانسال، کیفش را سرقت کرده و او را تا مسافتی روی زمین کشیدم. وقتی به خانه رسیدم 40 هزار تومان را به‌عنوان خرجی به همسرم دادم. حتی تلفن همراه شاکی را به‌عنوان هدیه به او دادم. خواهرم به موضوع شک کرد و چندبار از من خواست خود را به پلیس تسلیم کنم که ترسیدم و سرانجام دستگیر شدم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
حسین
-
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۰
۰
خاك تو سر بی غیرتت كنن ننگ جامعه مجرم معتاد
مصطفی
-
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۰
۰
من نمی دانم چرا هر كس جرم و جنایتی میكند بعد از فاش شدن انرا تقصیر مواد مخدر میاندازد كسی را می شناسم كه حدود 68 سال مواد استفاده میكند و تا حالا هیچ جرمی انجام نداده و از هچ كسی پول قرض نگرفته ضمنا تعداد كسانی كه میدانند او معتاد است 10 نفر هستند این شخص از ماه رمضان امسال خودش ترك كرد بدون كمپ و دكتر از او پرسیدم ترك سخت بود گفت نه چون خودم خواستم واجباری در كار نبود اتفاقا همسرم میگفت ممكن هست سكته كنی كه هیچ اتفاقی نافتاد
طرناز
-
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۰
۰
ولی ایول به مرامش..... با اینگه معتاده ولی خوب اززنش حساب میبره.....كه متاسفانه آقایون سالم اینقدر حساب نمیبرن.
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
۰
۰
شاید معتاد اینترنت بوده
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها