رمال حیله‌گر با فریب زنان و مردان به بهانه نوشتن نسخه‌های خوشبختی و بخت‌گشایی و احضار ارواح، از آنها کلاهبرداری می‌کرد.
کد خبر: ۹۷۳۳۳۹
دام مرد رمال برای ساده‌لوحان

به گزارش جام‌جم، چندی پیش زنی با حضور در اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان اصفهان از مردی رمال به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

شاکی به افسر تحقیق گفت: در پی تبلیغات گسترده مردی رمال که مدعی بود در ارتباط با احضار جن، فال قهوه، رمالی، بخت‌گشایی و شفای بیماران فعالیت دارد، فریب ادعاهایش را خوردم و چند بار به دیدنش رفتم .

وی افزود: قرارشد او مشکلات زندگی‌مان را رفع و بخت یکی از خواهرانم را هم باز کند. او بابت این کار مبالغ کلانی از من گرفت و نسخه‌هایی برایم نوشت اما تاثیری نداشت .

همزمان با شکایت این زن، مردان و زنان دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند. در ادامه تحقیقات مشخص شد این افراد در دام یک مرد گرفتار و از آنها کلاهبرداری شده است. تحقیقات از شاکیان جدید نشان می‌داد یکی از آنها جهت احضار ارواح برای حل مشکلات خانوادگی‌اش به مرد رمال 17 میلیون تومان و دو نفر دیگر هم برای نجات از ورشکستگی و حل مشکلات مالی خود مبلغ 10 و 15 میلیون تومان به این رمال پرداخت کرده بودند.

جست‌وجو برای یافتن این رمال ادامه داشت تا این که مخفیگاه جدید او شناسایی و مرد رمال چند روز پیش دستگیر شد. در بازرسی از خانه متهم ده‌ها قلم طلسم و سنگ‌های تزئینی و تعدادی کتاب کشف شد. متهم 27 ساله برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی اصفهان منتقل شد .

تحقیقات اولیه پلیسی نشان می‌داد متهم مدرک تحصیلی زیردیپلم دارد و تا کنون در ارتباط با احضار جن، فال قهوه، رمالی، بخت‌گشایی و شفای بیماران ده‌ها نفر را به عناوین مختلف فریب داده و از هرکدام مبالغی کلان کلاهبرداری کرده است.

متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شد. با درخواست قضایی تصویر این رمال شیاد بدون پوشاندن چهره در روزنامه چاپ می‌شود. چنانچه افرادی در دام او گرفتار شده‌اند برای طرح شکایت و پیگیری پرونده‌هایشان به اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان اصفهان در خیابان قائمیه مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
ح.عابدی
-
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۰
۰
قرن21زندگی میكنیم .اینجادو وجمبل ورمل اسطرلاب دوره صفویه رواج داشته .وقت ان نیست كمی اگاهانه تر به وقایع بنگریم.
بینام
-
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
پیشینه ی استفاده از جادو و رمل و اسطرلاب به زمان فراعنه و قبل از اون میرسه!!
گلنوش
-
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۰
۰
آخه چرا ایقد پول بهش میدادین؟؟؟؟در عجبم از مردم ساده لوح........ حیف اون پولا
گلنوش
-
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۰
۰
واقعا پول دزدی چه مزه ایه؟؟؟به خیلی از آدما حسابی مزه میده!!!!!!!پولی كه آه ونفرین صاحبش پشتش هست از شیر سگ هم حرومتره
026
-
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۰
۰
رمال های اینترنتی رو هم جمع كنید
زهرا فاتحی
-
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
۰
۰
عجب مردم ساده ای داریم كه در دام این شیادان اسیر میشوند
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
۰
۰
ایول به این مغز متفكر
بینام
-
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
۰
۰
در عجبم از بعضی مردم كه احكام دین رو خرافات و عامل عقب افتادگی میدونن و اون رو مسخره میكنن اما میلیون میلیون پول بی زبون رو تو حلقوم یك انسان شیاد میریزن كه واسشون از موهومات و خیالات بگه!!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها