فرمانده نیروی انتظامی رشت از کشف 227 هزار و 790 عدد قرص غیرمجاز روان گردان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۲۸۸۴
کشف 227 هزار قرص روان گردان در رشت

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ایرنا، سرهنگ رحیم شعبانی گفت: ماموران انتظامی در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه مردی 46 ساله در داخل منزل خود اقدام به خرید و فروش و نگهداری اقلام دارویی غیرمجاز و اعتیادآور می کند، موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی با اطمینان از صحت موضوع، متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند و در بازرسی از محل، 605 گرم تریاک ، 75 گرم سوخته تریاک ، یک دستگاه ترازوی توزین موادمخدر و حدود 227 هزار و 790 عدد قرص های غیرمجاز و روانگردان کشف و متهم را با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

شعبانی با تصریح براینکه مواد مخدر و فعالیت برخی سودجویان در این زمینه یکی از معضلات جامعه است، ادامه داد: پلیس که همه توان خود را برای مبارزه با این معضل به کار بسته، نیازمند همکاری بیشتر شهروندان است.

فرمانده انتظامی رشت خاطرنشان کرد: نقش خانواده‌ها را در زندگی سالم فرزندان تاثیرگذار است. ضمن این که دوست‌های ناباب و معاشرت با افراد سست عنصر، موجب خروج فرد از روند زندگی عادی و سالم می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
رشتی
-
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
۰
۰
چه عجب!!!چون شما فقط گیر دادین به مشروبات الكلی
حاج محسن
-
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
۰
۰
ا ماشاالله پس كجان این مسئولین بداد جوونا برسن كجان؟ این همه اعتیاد این همه قاچاق از كجا میاد اقااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها