مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور ظرفیت پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور را بیش از 33 هزار نفر اعلام کرد و گفت:داوطلبان تا روز شنبه 13 آذر ماه جاری فرصت دارند در این آزمون ثبت‌نام کنند.
کد خبر: ۹۷۲۴۴۳
جزئیات آزمون ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور

به گزارش جام جم آنلاین، حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب، افزود: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن‌ماه 95 (نوبت دوم) از ساعت 16 روز چهارشنبه سوم آذرماه جاری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده و در روز شنبه 13 آذرماه 95 پایان می‌پذیرد.

کلیه داوطلبان علاقه‌مند برای شرکت در آزمون فوق ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و تهیه مدارک مندرج در اطلاعیه، با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی در ادامه تصریح کرد:با توجه به اینکه هزینه ثبت‌نام در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور به صورت اینترنتی دریافت می‌شود، لذا داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی (شتاب) که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و پرداخت مبلغ 65 هزار تومان به عنوان وجه ثبت‌نام، اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: با توجه به تاثیر 20 درصدی معدل دوره کارشناسی در آزمون دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور به کلیه داوطلبان اکیداً توصیه می‌گردد معدل دوره کارشناسی خود را با توجه به توضیحات مندرج در دفترچه راهنما، با دقت در تقاضانامه اینترنتی ثبت‌ نمایند. شایان ذکر است که معدل کارشناسی ترازشده و میانگین وزنی آنها تاثیر 20 درصدی در نمره کل داوطلبان خواهد داشت.

توکلی گفت: این آزمون در 197 رشته گرایش و در 5 گروه آزمایشی شامل علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و هنر، برگزار خواهد شد.

به گفته وی، کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه ۱۲ بهمن تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۱۴ بهمن از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس داوطلبان قرار دارد و لذا داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگه راهنمای مربوط اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور روز جمعه 15 بهمن‌ماه جاری برگزار خواهد شد.

توکلی افزود: سوالات آزمون فوق مطابق مندرجات جدول شماره 2 مندرج در دفترچه راهنما طراحی می‌شود و آزمون به صورت چندگزینه‌ای و بدون اینکه نمره منفی داشته باشد، برگزار می‌گردد.

به گفته وی، ظرفیت پذیرش آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه‌ پیام نور (نوبت هفدهم) جمعاً 32 هزار و 862 نفر می‌باشد و نتایج نهایی این آزمون نیز در دهه دوم اسفندماه جاری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: تا ساعت 8 صبح امروز (شنبه) ششم آذرماه جاری تعداد 3 هزار و 589 داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
فرشته
-
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
۰
۰
سلام خسته نباشید به مسئولین محترم بفرمائید ما كه برای آزمون كارشناسی ارشد به صورت فراگیر مجازی در سایت دانش پزوهان اصفهان ثبت نام كرده ایم وهزینه ترم را هم از ما گرفتند بایستی در این ثبت نام هم شركت كنیم ؟ومجدد هزینه ترم را پرداخت كنیم ؟ واقعا" ما باید چكار كنیم ؟ راهنمایی بفرمائید .
توكلی
-
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
نه نیازی نیست
فرشته
-
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
۰
۰
بسیار متشكرم پاسخ دادید اما پاسخ كوتاه هست یعنی چه نیاز نیست؟نیاز به ثبت نام نیست یا نیاز نیست هزینه پرداخت كنیم ؟ ممنونم از پاسخی كه خواهید داد،استاد گرامی
انوار صفار ا
-
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
۰
۰
لطفا در مورد تسلط توضیح دهید ممنون

نیازمندی ها