مدیر بحران اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز با اشاره به آمار بالای مدارس قدیمی و غیرمقاوم در برابر زلزله در استان گفت: اعتبارات ما محدود است خیران در این زمینه ورود کنند.
کد خبر: ۹۷۲۴۲۵
آمار بالای مدارس غیر مقاوم در البرز

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، حسین مهاجری در جلسه شورای برنامه ریزی هجدهمین مانور سراسری زلزله مدارس استان البرز گفت: بسیاری از مدارس استان از استحکام لازم در برابر زلزله برخوردار نیستند و لازم است نوسازی و بازسازی مدارس در اولویت کاری قرار گیرد و در این راستا خیران ما را همراهی کنند.

وی افزود: در چند سال اخیر بودجه قابل توجهی برای بازسازی و نوسازی مدارس استان اختصاص یافته است و نرم افزار شناسنامه فنی مدارس در اداره کل نوسازی استان نصب و راه اندازی شده است.

مهاجر ادامه داد: با راه اندازی این نرم افزا اطلاعات لازم در زمینه وضعیت فنی مدارس در دسترس است. با این حال آمار مدارس قدیمی در استان زیاد است که اعتبارات کفایت بازسازی تمامی این مدارس را ندارد.

مدیر بحران اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز تصریح کرد: ساخت بنای هر مدرسه به طور میانگین به ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که امیدواریم با کمک خیران بتوانیم به روند نوسازی مدارس سرعت بدهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها