دختر دانشجوی که به ضرب چاقوی پسر 23 سال وسط کلاس درس مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شده و فرد ضارب توسط پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۹۷۲۱۵۹
حمله به دختر دانشجو وسط کلاس درس!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران حوالی ساعت 7 بعد اظهر روز گذشته یک مورد چاقو کشی داخل دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد به کلانتری 107 فلسطین اعلام می شود.

ماموران پس از مراجعه به محل پسری 21 ساله را که توسط عوامل حراست دانشکده دستگیر شده بود را به دلیل چاقو کشی تحویل و به کلانتری منتقل می کنند.

در بازجویی از متهم وی عنوان می کند که به یک خانم 21 ساله از دانشجویان این دانشکده به مدت 1 سال علاقمند بوده و قصد ازدواج با وی را داشته است و لذا برای خواستگاری به نزد پدر وی رفته ولی با پاسخ منفی مواجه می شود و عنوان شده که فعلا امکان ازدواج وجود ندارد.

به گفته ضارب وی پس از شنیدن این پاسخ به قصد انتقام به دانشگاه مراجعه می کند که در ابتدا ماموران حراست از ورود وی جلوگیری می کنند که وی اعلام می کند قصد دادن جزوء به دانشجوی دختر را دارد و با این ترفند وارد دانشکده شده و پس از ورود به کلاس درس در جلوی چشم استاد و دیگر دانشجویان با چاقو 3 ضربه به کتف، شکم و سر دختر وارد می کند.

با دخالت ماموران حراست دانشگاه پسر ضارب دستگیر و به کلانتری منتقل می شود و فرد مهاجم پس از تشکیل پرونده در کلانتری تحویل مرجع قضایی شده است.
بر اساس اعلام پزشکان وضعیت دختر مصدوم تحت کنترل است و فعلا خطر رفع شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۳
پارسا
-
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
۰
۰
عجب.... پسره رو باید در تیمارستان روانی محبوس كنن تا ابد....... خاهر محترم انشالله زودتر خوب شی ولی از حقت نگذر شكایتش كن و پدرشو دربیار
ناشناس
-
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
۰
۰
قبلا تا اتفاقی می افتاد میگفتند سطح تحصیلات پایین و بیسوادی منجر به این حوادث میشه ولی با این خبرها و خبرهای مربوط به خودكشی و...نود درصد افراد تحصیلكرده مرتكب اینگونه حوادث میشن...از دكتر تبریزی تا خودكشی دكتر سرشناس همدانی و...متاسفانه ادامه تحصیلات در خانم ها باعث شده كه خانم ها خود را دست بالا بگیرند و به مدرك خود متكی بوده و از این طریق برای خود اعتماد بنفس كسب كنند...چه خوب بود دوران قدیم همه ساده بودند....
ناشناس دوم
-
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
دوست عزیز خبر رو خوب نخوندید نوشته از بیرون دانشگاه اومده و با ترفند از سد حراست گذشته رفته توی دانشگاه، پس معلومه دانشجوی اون دانشگاه نبوده
نوذر
-
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
۰
۰
خواستگار سمج باید از راه عشق سماجت كند و نه از راه انتقام.....حالا كه چاقو زده اصلا به عشقش نمیرسد هیچ! بلكه باید دیه بدهد و چند سالی هم عمرش تباه شود و آب خنك بخورد.حال آنكه اگر این دختر را فراموش میكرد میرفت یك دختری كه دوستش داشت میگرفت خیلی خوشبخت میشد.....حیف از مغز نادان كه از این تجزیه و تحلیلها عاجز است!!!!
026
-
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
۰
۰
عجب ادمایی هستن طرف نمیخواد دخترش رو بده بهت خب
خانواده دختر نباید رضایت بدن
رضا
-
۰۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
۰
۰
پدر عشق بسوزه كه ممكنه با یك نگاه شخص بی منطق را دیوانه كنه, من برای هر دو نفر انها متاسفم امیدوارم كه دوشیزه خانم صدمه روانی ندیده باشد و جراحات جسمی او هم كاملا بهبود یابد.
مجید
-
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
۰
۰
آیاحراست دانشگاه مسئول نیست كه اشخاص غیردانشجوررابه دانشگاه راه میدهند؟
سیاوش
-
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
۰
۰
بالاخره سن پسره 21 ساله یا 23 سال؟تیتر یه چیزه.متن یه چیز دیگه.
حمید
-
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
۰
۰
با سلام
چیز زیادی از ارتباط دو نفر ذكر شده نمی دانیم اما همین كه ضارب عنوان می كنه مدت یكسال است كه این دختر را می خواسته ، آدم بی اختیار یاد ارتباط مخفیانه (خیلی از دختر و پسر ها كه در خیابان می بینیم ) می افته كه باید به دختر خانم ها گوشزد بشه كه همیشه با عذر خواهی طرف پاشو كنار نمیكشه گاهی اوقات حس می كنه كه با احساساتش بازی شده و ممكنه عكس العملی مثل قضیه بالا پیش بیاد.
نظر
-
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
۰
۰
اصلا من نمیدونم ملت از ازدواج كردن چه برداشتی دارند كه همچین غلطی می كنند . ازدواج كردن موقعی خوبه كه دوطرف همدیگر رو دوست داشته باشن . و اگر یكیشون علاقه نداشته باشه دیگه واقعا نمیشه بهش گفت زندگی مشترك . ملت چه فكری می كنند كه میخوان با زور با یكی ازدواج كنند من واقعا موندم .
ناشناس
-
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
۰
۰
با این كارش نشون داد پدر دختره حق داشته كه مخالفت كرده
ناشناس
-
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
۰
۰
اینها تو خونه یا تو مدرسه چطوری تربیت شدند و بار اومدن كه حالا تو دانشگاههای بدون كنكور و پولكی كه جهت سرگرمی و بطالت خوبه و سطح معلومات و سوادشون هم نسبت به سابق خیلی پایین آمده ، رفتاری به این شكل نشون میدهند؟ قدیما اگر تك و توكی چاقو دست میگرفتد،مردم همه میگفتند كه این یارو یك اوباش بُزدل و ترسوست و مرد نیست خصوصاً اینكه دست بر روی یك دختر هم بلند كرده باشی كه از لحاظ فیزیكی از مرد ضعیفتره! نشانه های این حركت وسطح شعور این دانشجوی "دانشكده هنر" نشون میده كه تعرض از روی هوس بوده نه عاشقی!
ناشناس
-
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
۰
۰
شعور افراد هیچ ربطی به میزان سواد و سطح تحصیلات آنها نداره،یارو ممكنه مهندس یا دكتر باشه ولی از نوع مهندس و دكتر بی تربیت و بی شعور

نیازمندی ها