یک مسئول در شرکت گاز در گفتگو با جام جم آنلاین :

گاز صنایع استانهای شمالی تا دوشنبه وصل می شود

نماینده مردم بابل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد

تا پایان امروز مشکل فشار گاز استان مازندران برطرف می شود

بارش برف از صبح چهارشنبه در شهرهای مازندران، زمین را سفیدپوش کرده و موجب خوشحالی مازندرانی‌ها شد، اما کاهش محسوس دمای هوا به گفته مسئولان مصرف را افزایش داده و قطعی گاز در شهرهای بابل و آمل رخ داد.
کد خبر: ۹۷۲۰۴۷
تا پایان امروز مشکل فشار گاز استان مازندران برطرف می شود

به گزارش جام جم آنلاین، این قطعی گاز که در برخی مناطق از سحرگاه چهارشنبه رخ داده است هم اکنون در سحرگاه پنج‌شنبه چهارم آذرماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاریها، برخی مناطق شهرستان آمل پس از گذشت تقریبا 20 ساعت هنوز با قطعی گاز مواجه هستند.

پیرامون تداوم قطعی گاز در استان مازنداران به ویژه شهرهای آمل و بابل، در مورد آخرین وضعیت استان نظر نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی را جویا شدیم.

«حسین نیاز آذری» به جام جم آنلاین گفت:در حال حاضر گاز استان وصل است اما ما با افت فشار شدید گاز مواجه هستیم.

وی افزود: در برخی از روستاها گاز بطور کامل قطع بوده و بر اساس آخرین پیگیری که امروز صبح انجام دادیم؛ آقای حمیدرضا عراقی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران، قول مساعد دادند تا پایان امروز مشکل فشار گاز برطرف شود.

آذری ابراز امیدواری کرد: با تحقق قول مدیر عامل شرکت ملی گاز، مبنی بر تسریع بخشی در افزایش حجم فشار گاز استان؛ مردم مازندران تا چند ساعت دیگر از مشکل بی‎گازی و سرما رهایی پیدا کنند.

محمدرضا شجاعیان - جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
مازنی
-
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
۰
۰
راست میگی داداش یخ زدیم جون داداش/ هر سال این داستانو داریم داداش
رضا
-
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
۰
۰
با سلام خدمت دوستان خبرگزاری محترم جام جم خواهشمند است این متن پیام بنده را تایید و در دسترس مسئولین قرار دهید روی صحبت بنده با مدیر كل محترم ستاد بحران استان مازندران می باشد : با سلام خدمت جناب آقای مدیر كل . به استحضار جنابعالی میرساند لطفا معنا و مفهوم ستاد بحران را در شهر آمل به مسئولین بی مسئولیت این شهر متذكر شوید كه در شرایط بحرانی با توجه به اینكه سازمان هواشناسی از یك هفته قبل هشدارهای خود را ارائه كرده بود متاسفانه در بد ترین وضعیت ممكن . منطقه هراز آمل حدود 27 ساعت قطعی برق . قطعی آب و افت فشار گاز كه باعث خاموش شدن موتور خانه های منازل گردید مواجه گردید و جای خرسندی دارد كه اداره برق مربوطه هیچگونه جوابی به مردم ارائه نكرده و تلفن اداره یاد شده نیز از دسترس عموم خارج گردیده . جناب آقای مدیر كل شهرداری این شهر حتی ذره ای نمك و شن در هیچگونه از محله های شهر تخلیه نكرده و كلیه ساكنین با مشكلات عدیده مواجه هستند این همه بی مسئولیتی چه می شود جناب آقای مدیر كل لطفا به فریاد این مردم برسید . واقعا اگر مسئولین در مدیریت شهری موفق نیستند پیشنهاد بدهید كنار بروند و آن كس كه واقعا در ارائه مدیریت شهری توانایی و اقتدار دارد شهر را مدیریت نماید با تشكر
سپهر
-
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
۰
۰
ایران دارای بزرگترین منابع گاز در جهان است و مساحت ایران هرگز به اندازه وسعت روسیه نیست امّا...
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها