جامعه هنری به سوگ استاد سلیم مؤذن‌زاده نشست

حنجره‌ای وقف اهل‌بیت(ع)

در میان اشک و ماتم میلیون‌ها عاشق اهل بیت(ع)

مراسم تشییع استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی برگزار شد

مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی با استقبال پرشکوه اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان استان، فرماندهان دستگاه‌های نظامی و انتظامی از مقابل مصلای امام خمینی(ره) اردبیل تا خیابان شریعتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۷۱۷۲۲
مراسم تشییع استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی برگزار شد

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم سلیم موذن‌زاده اردبیلی امروز در حالی برگزار شد که مهمانان زیادی از کشورهای خارجی از جمله کشور آذربایجان و نیز مداحان بنام کشوری آمده بودند تا با مداح اهل بیت عصمت و طهارت مرحوم سلیم موذن‌زاده اردبیلی، سلطان‌ الذاکرین اردبیل وداع کنند.

استان اردبیل، امروز غرق در ماتم و اندوه و در حسرت فقدان استادی فرزانه و والامقام بود و اشکها از چشمان میلیون ها اردبیلی و ایرانی جاری شد و همه در غم از دست دادن شخصیتی والامقام، استادی شامخ و چهره‌ای ماندگار به سوگ نشستند.

حضور چشمگیر مردم در صفوف نماز میت این استاد بزرگوار نیز بر زیبایی و شکوه مراسم تشییع و خاکسپاری استاد سلیم موذن‌زاده افزوده بود که این نماز به امامت آیت‌الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل برگزار شد.

بعد از مراسم تشییع پیکر مرحوم سلیم موذن‌زاده اردبیلی در قطعه مفاخر آرامستان بهشت زهرای اردبیل به خاک سپرده می‌شود و طور یقین مردم اردبیل وداعی غم‌انگیز همراه با غم و ماتم اشک با سلیم موذن‌زاده اردبیلی خواهند داشت.

استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی با نهایت عشق و ارادتی که نسبت به خاندان عصمت و طهارت داشت سالیان سال در شوق و عزای حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) به مداحی و نوحه‌سرایی مشغول بودند و مصائب اهل بیت(ع) را با چنان شیوایی و رسایی بیان می‌کردند که همین صدای شیوا و دلنشین‌شان یادگاری ابدی برای ملت ایران و به ویژه مردم دیار دارالارشاد شد.

امروز همه اقشار مختلف مردم اردبیل برای وداع با سلطان‌الذاکرین استان اردبیل با دلی آکنده از غم و ماتم و عشق آمده بودند تا استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی این مداح و عاشق اهل بیت‌(ع) را که اسطوره و نمونه در عشق ورزیدن به حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) بود را به خانه جاودان خود بدرقه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها